Закрити
UA
Мода

Перша колекція українського бренду Shmelevsky

Поділись:

Український бренд капелюхів Shmelevsky представив рекламну кампанію до дебютної колекції.

posts-to-db-Фото 1

Основним мотивом колекції стали сучасна скульптура та експерименти з формою та кольором.

Мені близька ідея лаконічності форм та ліній у роботах скульпторів: британця індійського походження Аніша Капура та американця Річарда Серра. У колекції я спробував переосмислити класичні форми капелюхів, не позбавляючи їх при цьому утилітарності. Щоб акцентувати увагу на контурі та силуеті, я використав локальні кольори, з якими працює Капур: насичений червоний, синій, рожевий та сірий (символізуючі кольори матеріалів у його роботах), − розповідає дизайнер бренду Стас Шмелевський.

posts-to-db-Фото 2

Кожна модель і форма капелюхів в колекції опрацьована вручну без колодок, щоб добитися подібності до створення скульптур. Весь процес – від народження ескізів до готового продукту – виконав сам дизайнер, поєднуючи традиції європейської та американської технік мілінерів.

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

posts-to-db-Фото 9

posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

posts-to-db-Фото 12

posts-to-db-Фото 13

posts-to-db-Фото 14

Photo: Єва Токарчук

Model: Аліна Саваровська (kmodels)

Style: Варвара Барто

Makeup: Даша Тайвас