
Перша колекція українського бренду Shmelevsky
Український бренд капелюхів Shmelevsky представив рекламну кампанію до дебютної колекції.
Основним мотивом колекції стали сучасна скульптура та експерименти з формою та кольором.
Мені близька ідея лаконічності форм та ліній у роботах скульпторів: британця індійського походження Аніша Капура та американця Річарда Серра. У колекції я спробував переосмислити класичні форми капелюхів, не позбавляючи їх при цьому утилітарності. Щоб акцентувати увагу на контурі та силуеті, я використав локальні кольори, з якими працює Капур: насичений червоний, синій, рожевий та сірий (символізуючі кольори матеріалів у його роботах), − розповідає дизайнер бренду Стас Шмелевський.
Кожна модель і форма капелюхів в колекції опрацьована вручну без колодок, щоб добитися подібності до створення скульптур. Весь процес – від народження ескізів до готового продукту – виконав сам дизайнер, поєднуючи традиції європейської та американської технік мілінерів.
Photo: Єва Токарчук
Model: Аліна Саваровська (kmodels)
Style: Варвара Барто
Makeup: Даша Тайвас
Більше від
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля
- Lyst Index Q2 2025: хто очолив модний Олімп – найбажаніші бренди та речі