Закрити
UA
Життя

UFW 18-19: чого варто очікувати від цьогорічних показів

Поділись:

55 дизайнерів, 51 шоу, 7 презентацій, 7 спеціальних проектів, 2 лекційні платформи – 5 днів, що ілюструють надпотужну силу української моди.
posts-to-db-Фото 1

З 3 по 8 лютого у Києві відбудуться покази колекцій FW18-19. Цей захід завжди захоплює своїм масштабом, інноваційними технологіями та неймовірними колекціями. Співзасновник та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, каже, що ця подія допомагає українським брендам наблизитись до світової слави:

Вже давно ми визначили свою мету: «Ukrainian Fashion Week – це місце, де українське стає світовим». Вимогливо відбираючи бренди для участі в UFW, пропагуючи інноваційні формати, відкриваючи нові імена у світі моди, удосконалюючи зв’язки між рітейлерами та дизайнерами, запрошуючи авторитетних представників міжнародної професійної fashion-спільноти, – ми робимо наступний крок у розвитку української fashion-індустрії та складової світової культури та економіки.

#Global Ukraine


Одна з головних місій Ukrainian Fashion Week – представляти світові талановитих українців. UFW підтримує реальну та плідну співпрацю з міжнародним професійним середовищем з метою створення нових можливостей для дизайнерів та просування українських фешн-брендів у світовому професійному просторі. Кожен сезон оргкомітет Тижня моди запрошує до Києва журналістів та фотографів провідних світових видань, стилістів та баєрів для безпосереднього знайомства з дизайнерами-учасниками UFW.

Читайте також:ЩО ЩЕ БУДЕ: 13 ВІДКРИТТЕЙ МАЙБУТНЬОГО

Покази українських дизайнерів відвідають рітейлери Luisa Via Roma (Італія), Lane Crawford (Hong Kong), Rainbowwave Showroom (UK), NANA SUZUKI Showroom (UK).
Ukrainian Fashion Week проводить міжнародні бізнес-програми для українських дизайнерів з іноземними менторами та залучає дизайнерів до державної програми розвитку експорту. У рамках партнерства Ukrainian Fashion Week з логістичною компанією DHL та Міністерством економічного розвитку та торгівлі України під час Тижня моди відбудеться круглий стіл, на якому будуть розглянуті актуальні питання імпорту та експорту, а саме – подолання бар’єрів у роботі дизайнерів. У Мистецькому Арсеналі буде представлено також першу частину digital-проекту Fashion DNA, який проходить за підтримки British Council Ukraine.

# Шоурум 

UFW18-19

180 квадратних метрів – Ukrainian Fashion Week представляє новий формат шоуруму, який включає 14 брендів одягу, взуття та аксесуарів: ALXNDR LEN/RYBALKO, CIRCUL, FEENCHES, GRIE, HONCHARENKO, IRARO, LONA PRIST, MARSALA, THE MONOLA. . SNESHANA NEKH, UK DESIGN, WHITE DOG.

Простір #Showroom отримає свою унікальну концепцію, розроблену Ігорем Мусієнком – дизайнером інтер’єру, архітектором, художником, засновником musienko studio. Вже другий сезон #Showroom реалізований у партнерстві з журналом Domus Design. Це український журнал із більш ніж 15-річною історією, місія якого – розвиток українського дизайну у всіх сферах. Domus Design підтримує українських виробників, галеристів та художників, митців та архітекторів. Концепт простору втілиться в індустріальному стилі, тут буде представлено меблі українського виробника MON-BON, авторські меблі студії Solmaz Рrimavera та авторський живопис у стилі contemporary art Ігоря Мусієнка.

Читайте також: ТАНЦІ І КОКТЕЙЛІ: НАЙБІЛЬША ВЕЧІРКА В КВЦ «ПАРКОВИЙ»

#MASTERING SALE – Як опанувати продажі


6 лютого практична платформа «MASTERING SALE – Як опанувати продажі» відбудеться у Мистецькому Арсеналі. Виступи експертів на практичній платформі «MASTERING SALE – Як опанувати продажі» будуть присвячені питанням організації ефективних продажів у fashion-індустрії. 9 провідних фахівців української рітейл-індустрії поділяться власним досвідом та розкажуть про організацію продажів B2C, online-, offline-продажах та розробку омніканальних форматів.
Виступи спікерів об’єднані в три панелі, на кожній з яких три доповідачі торкнуться певних аспектів організації продажів дизайнерських брендів.
Прослухати виступи спікерів практичної платформи можна безкоштовно після реєстрації на сайті fashionweek.ua.

UFW18-19

#EPSON DIGITAL FASHION

Компанія Epson та Ukrainian Fashion Week вже вдруге проведуть в Україні конкурс Epson Digital Fashion. Конкурс проходить за міжнародним форматом та орієнтований на fashion-дизайнерів, які прагнуть створювати власні авторські принти. Під час конкурсу компанія Epson відкриє широкі можливості друку на тканинах.
Автори колекцій-переможців отримають цінні призи та зможуть пошити власну колекцію з тканин, надрукованих на широкоформатних принтерах Epson. 

posts-to-db-Фото 4

#Fashion Tech Ukraine

Fashion Tech – один із найперспективніших шляхів розвитку моди. У 2017 році Ukrainian Fashion Week спільно з громадською ініціативою Kyiv Smart City заснував платформу Fashion Tech Ukraine, присвячену інноваційним технологіям у світі моди. У рамках Ukrainian Fashion Week, у просторі Fashion Tech Ukraine у ​​Мистецькому Арсеналі, будуть працювати демозони, що становлять нові технологічні можливості для fashion-індустрії. Крім того, платформа Fashion Tech Ukraine стосуватиметься питань усвідомленого споживання в моді та шляхів вирішення проблем, спровокованих fast fashion, за допомогою інноваційних технологічних рішень.

#Partners

Партнерами Ukrainian Fashion Week протягом усіх років ставали не просто беззастережні лідери ринку у своїх галузях, а бренди, які поділяють з Українським Тижнем Моди її цінності, бачать у співпраці з дизайнерами України можливість говорити зі світом мовою стилю та інновацій. Завдяки партнерству з ними Ukrainian Fashion Week може здійснювати унікальні проекти, пропонувати максимально комфортні умови та забезпечувати високий рівень організації та проведення показів дизайнерів. Цього сезону наші партнери здивують інноваційними продуктами, несподіваними колабораціями, продемонструють останні тенденції у своїх напрямках.