
В один клік: новий формат легендарного Black Opium
Сучасна дівчина завжди у русі: проекти, зустрічі, вечірки. Вона зухвала і приваблива. І завжди робить вибір на користь особистого комфорту.
Улюблений аромат бунтарок, Black Opium, цієї осені постав у революційній формі стику. Надихані бестселером YSL Beauty, консилером-ручкою Touche Eclat, спеціалісти бренду розробили спеціальну гелеву текстуру. Всього один клік і на кінчику пензлика з’являється необхідна кількість парфуму. Наносите його на пульсуючі точки: зап’ястя, шию, груди.
Особою нового запуску стала Зоя Кравітц – втілення сучасної дівчини. Сучасна ікона, така сама, як аромат, який вона представляє.
Творці аромату в захваті від Зої – вона незалежна, розумна, харизматична, амбітна і створює свої правила. Так само як і YSL, поєднуючи енергійні ноти чорної кави, білих кольорів та важкої ванілі. Аромат – фінальний штрих до сексуального та зухвалого образу Black Opium Girl.
Сила особистої харизми характеризує шанувальниць аромату та саму Зої. Автор рекламного відео, фотограф Йонас Ліндстрем зробив природний магнетизм героїні основою ролика.
Один клік. Один постріл. Одна пристрасть.
Більше від
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії