Закрити
UA
Мода

Як стати впевненішою на роботі

Поділись:

Якою б впевненою ви не були в житті, хробак сумніву починає підточувати вас на роботі. 

Вашому начальнику не подобається результат вашої роботи, колеги критикують ваші ініціативи, а партнери висловлюють сумніви у вашому професіоналізмі? Як тут не засумніватися у своїй досконалості? Жартуємо, звичайно, але впевненість у своїх силах може похитнутися, а це — неприпустимо. Як вірити в себе, незважаючи ні на що?

posts-to-db-Фото 1

loandsons.com

1. Контролюйте негативні думки

Виявляється, що 80% наших думок є негативними. Вони безперервним потоком ллються в нашій голові, а ми просто не намагаємось щось із цим зробити. На роботі ситуація може ще більше загостритися, якщо зауваження чи негативна реакція виступають як каталізатор. Важливо сказати собі «стоп». Нехай цей тоненький голосок, який каже вам, що ви не гідні цієї роботи, надто дурні для займаної посади, менш продуктивні, ніж ваші колеги, замовкне раз і назавжди. Ваш внутрішній критик – найсуворіший суддя, але “суворий” не дорівнює “справедливий”. Укладіть з ним пакт про ненапад і почніть жити. Ще один маленький Лайфхак. Коли ви починаєте говорити собі: «Я не можу зробити цю презентацію» або «Я надто погана у зведенні даних», додавайте собі «поки що». Так ви посилатимете собі сигнал, що не безнадійні і зараз просто не найкращий час. 

Читайте також: ПРИРОДА сором’язливості: ЧОМУ МИ ЧАСТО БУВАЄМО НЕвпевнені в собі

2. Навчіться сприймати критику

Але лише конструктивну критику. І нехай вам буде неприємно почути, що ви не змогли впоратися із завданням, згадайте про те, що ви не ідеальні (спойлер: ніхто не ідеальний). Все залежить від сприйняття: якщо один закотить істерику після того, як клієнт надішле правки за проектом, то другий відреагує спокійно і підкоригує свою роботу. Як ви вважаєте, хто залишиться в плюсі? Та людина, яка витратить багато енергії на порожній струс повітря (правки нікуди не дінуться) і почне гризти себе за те, що не змогла зробити все добре з самого початку, або той, хто не порушить своєї душевної рівноваги, та ще й винесе урок із ситуації, що склалася? Звісно, ​​другий. 

posts-to-db-Фото 2

@josieldn

3. Відзначайте свої перемоги

З пункту №1 випливає, що ми концентруємось на своїх поразках більше, ніж на перемогах. Звичайно, падіння будуть означати для вашого зростання анітрохи не менше, ніж злети, але тільки в тому випадку, якщо ви робитимете правильні висновки. Якщо ж ви прокручуватимете в голові ту саму ситуацію, і докорятимете себе за промахи, тоді ніякого позитивного досвіду не отримаєте. Але ще краще, якщо ви почнете хвалити себе за все, навіть найменше та незначне. Спочатку вам здаватиметься трохи дивним те, що ви робите собі компліменти за речі, які раніше виконували на автоматі і навіть не звертали уваги, але через деякий час ви почнете цінувати свою працю. 

Читайте також: ЯК ПРИДБАТИ СЕБЕ Впевненості за 60 секунд

4. Потоваришуйте з начальником

Кожному з нас потрібний адвокат на роботі. Чому б не зробити захисником своїх прав свого ж боса? Саме усвідомлення того, що ви з ним не вороги, а друзі та союзники, дозволить вашій самооцінці злетіти вгору. Саме ваш начальник у разі критичної ситуації заступиться за вас, дасть пораду, чесно оцінить вашу роботу. Хто не мріє про такий надійний тил? 

5. Поверніться до основ

У кожного відбувається переломний момент, коли все валиться з рук, нічого не приносить задоволення, рівень стресу підвищено. У цей час вам доводиться ще складніше через те, що самооцінка швидко падає вниз, до позначки «нуль». Як взяти себе до рук? Як повернути насолоду від роботи? Як підвищити свою самооцінку? Робіть те, в чому ви особливо добрі. Якщо вам краще вдається організовувати заходи, аніж вигадувати ідеї для проектів, зосередьтеся на першому, а друге залиште наостанок. Нагадайте собі, що ви здатні багато на що.