Модель позувала на тлі “валідів”.
Останнім часом бренд Louis Vuitton знімає свої рекламні кампейни у досить стриманій манері: мінімум декорацій – максимум інформації. Цю концепцію вони вклали і в останню рекламну кампанію, обличчям якої стала модель Карлі Клосс.
Читайте також: WELCOME SPRING: КРАЩІ ВЕСНІ МОДНІ КАМПЕЙНИ ЦЬОГО РОКУ, ЯКІ ВИ МОГЛИ ПРОПУСТИТИ
Вона спільно з китайським актором Крісом Ву позували на тлі мінімалістичних пейзажів з новою колекцією трикотажних валіз Horizon Soft, створених дизайнером Марком Ньюсоном, відомим своїми роботами: найдорожчим шезлонгом у світі Lockheed Lounge, а також дизайн розумного годинника Apple Watch.
За сюжетом фотосесії Карлі Клосс ширяє в повітрі між валізами з інноваційної водовідштовхувальної 3D-тканини. Така зйомка задумана була недарма, адже дизайнери хотіли показати, що з валізами Louis Vuitton подорожі стануть легкими та невагомими. У своєму акаунті в Instagram модель Victoria’s Secret виклала знімок та підписала:
Подорож без нічого придбала зовсім новий сенс,
– Підсумувала модель.
Нагадаємо, наприкінці січня до міжнародної експертної групи LVMH Prize приєдналися фешн-блогер Кьяра Ферраньї та модель Наомі Кемпбелл.