Закрити
UA
Життя

5 дизайнерів-початківців меблів, на яких варто підписатися

Поділись:

Для натхнення та естетичного задоволення пропонуємо заповнити свою стрічку абсолютно новими ідеями для дизайну інтер’єру.

За дизайнерами інтер’єрів завжди приємно спостерігати: їхні акаунти завжди яскраві, з безліччю цікавих ідей для створення затишку та стилю у власній квартирі. Але ці п’ять дизайнерів-початківців відрізняються своєю креативністю при створенні меблів та іншої фурнітури. Не будемо довго про них писати, краще побачити їхні творіння на власні очі.

MATTEO CIBIC

posts-to-db-Фото 1

Коли Маттео Сібік був підлітком і хотів стати священиком, його батьки замість того, щоб відправити його до Ватикану, влаштували на літнє стажування до дядька Альдо — знаменитого міланського дизайнера. Як виявилось, для Матео це був життєво важливий досвід. Сибік славиться тим, що створює предмети інтер’єру в зооморфних та антропоморфних формах – наприклад, керамічні фігурки віслюків у костюмах. Але його головна мета – повернути тепло та емоції в інтер’єри. 

КІМНАТИ

posts-to-db-Фото 2

Дві дівчини Кеті Толорайя та Ната Джанберідзе, які працювали у тбіліській студії Rooms, взялися за цікавий проект: створення інтер’єру для першого в Грузії локального готелю Design Hotels. У 2012 році власник готелю запитав, чи може він назвати меблі та фурнітуру, яку дівчата використовували для дизайну, ім’ям їхньої компанії (тобто ROOMS). Кеті та Наті ця ідея сподобалася, і вони вирішили відкрити свій бізнес. Тепер їхні вироби здобули світову популярність. 

У своїх роботах дизайнери вкладають власну естетику упереміш із європейськими тенденціями. Останнім часом вони почали включати автентичні елементи своєї батьківщини. ROOMS створили лавки та шафки під телевізор, надихаючись радянськими автобусними зупинками. А при створенні фірмових масивних, грубо виточених столів і стільців їм довелося вивчити багатовікову традицію виготовлення дерев’яних меблів, родом з гірського грузинського регіону Сванеті.

Читайте також: Як правильно організувати простір у всій квартирі і забути про безлад

SANG HOON KIM

posts-to-db-Фото 3

У ранніх творах корейського дизайнера меблів простежується педантизм та перфекціонізм молодого архітектора, який намагається використати високотехнологічні будівельні інструменти для виготовлення меблів. Зараз його роботи відрізняються від дебютних своєю грубістю, неохайністю і пористістю.

Проте 39-річний Кім провів три роки, вивчаючи матеріал, з яким він працював для створення своєї нової колекції. Протягом трьох поколінь його сім’я володіла та керувала фабрикою з виробництва гнучкої піни, що зазвичай використовується для таких речей, як постільні приналежності та штучна шкіра. Саме тому Кіму вдалося створити справжній шедевр інтер’єру із цього примітивного матеріалу.

ODD MATTER

posts-to-db-Фото 4

Цього року на виставці Salone del Mobile в Мілані Ельс Вольдек і Георгі Манасії з Odd Matter представлять свою другу колекцію, яка була створена на основі покриттів, що кричать. У них в арсеналі є лава з монтажної піни, журнальні столики та тумби під телевізор, покриті або райдужним автомобільним лаком, або малюнком у вигляді штучного мармуру, розфарбованим вручну.

Проекти дизайнерського дуету з Роттердама надихнуті матеріалами довкола. Наприклад, у 2016 році, відвідавши поселення у Франції та побачивши старі будівлі, вкриті штукатуркою, змішаною з кінським волоссям, вони створили серію меблів Mass, виготовлену шляхом дроблення пробки та змішування її з кольоровою штукатуркою.

Читайте також: ПРАВИЛА ДИЗАЙНУ ІНТЕР’ЄРА, ЯКИМИ КЕРІВНИЦЮЮТЬСЯ ФРАНЦУЗИ

DUCCIO MARIA GAMBI

posts-to-db-Фото 5

Із 2012 року італійський дизайнер меблів Дуччіо Марія Гамбі працює виключно з одним матеріалом: бетоном. У своїй майстерні, яку він нещодавно перевіз з Парижа до Флоренції, дизайнер винайшов особливу тактику роботи з цим матеріалом: він заливає його в тканину, щоб пом’якшити, потім поміщає в спеціальні куби, щоб бетон виглядав гладко, а потім з’єднує його зі смолою та цегляною. Крихітка для створення ефекту мармуру. Такий простий матеріал набуває зовсім іншого вигляду в руках майстра.