Всесвітньо відома модель змінила стать та вік у новому кампейні бренду.
Британська марка одягу Burberry представила рекламну кампанію колекції одягу з оновленою монограмою, яка складається з ініціалів Томаса Берберрі. Її автором став художник і графічний дизайнер Пітер Севілл, відомий як автор обкладинок альбомів Joy Divison та New Order. Для того, щоб вдалося повністю розкрити ідею кампейна, креативний директор бренду Рікардо Тіші запросив взяти участь у зйомці Джіджі Хадід.
Палестинсько-голландська модель приміряла на себе різні образи — юнаки, джентльмена, дівчата та леді, показуючи, що речі бренду підходять для різного віку та гендерних груп.
Ідея зйомки полягала в тому, щоб створити образи, які дозволили б Джіджі відіграти чотирьох персонажів у дуже простому, відчуженому та чесному студійному середовищі.
– пояснює фотограф Нік Найт, який знімав кампанію.
Читайте також: Втрачені в пісках: BALENCIAGA ВИПУСТИЛИ НОВУ РЕКЛАМНУ КАПАНІЮ
Я завжди любила і поважала роботу Ріккардо, і я відчуваю таку честь та вдячність, що він довірив мені цей проект. Мій перший дебют у Burberry був моїм першим досвідом роботи з Ріккардо, і цей час був просто ідеальним. Це дало нам можливість по-справжньому познайомитись. Коли я почула про задумку кампейна, я відразу зрозуміла, що хочу втілити це в життя і показати різні сторони себе через призму кожного персонажа,
— каже Хадід.
Це символ, який не лише натхненний спадщиною Burberry, а й виглядає дуже сучасно. Цією колекцією я хотів показати, наскільки широка наша аудиторія,
– Розповів креативний директор Burberry Рікардо Тиші про значення монограми TB для бренду.
Джіджі Хадід позувала перед камерою в образі дівчині в топі і поясній сумкою, в образі леді — в плащі та спідниці по коліно, в образі юнака в худорлявості та кросівках та джентельмена із парасолькою-тростиною. Зйомку стилізувала Кеті Інґланд.
Нова колекція надійде у продаж із 22 травня.
Фото: burberry.com