Цікаво, наскільки зміниться філософія модного бренду?
Через вісім років роботи Керол Лім та Умберто Леон залишили посаду креативних директорів у модному будинку Kenzo. На їхнє місце обрали нового кандидата – Феліпе Олівейра Баптіста. Новина про те, що у бренду кадрові оновлення з’явилася після закінчення чоловічого Тижня моди в Парижі та грандіозного шоу у паризькому концертному залі Берсі, де було показано заключну колекцію Лім та Леона.
Читайте також: KENZO ЗАЛИШИЛИСЯ БЕЗ КРЕАТИВНИХ ДИРЕКТОРІВ
44-річний дизайнер вже розпочав свої обов’язки з 1 липня і, як повідомляється в прес-релізі концерну LVMH, його перші колекції — як чоловіча, так і жіноча — будуть представлені на початку 2020 року на відкритті сезону осінь-зима 2020/21.
Його сучасне та новаторське креативне бачення та дуже зрілий творчий підхід дозволять модному будинку продовжувати використовувати свій потенціал, поважаючи унікальну спадщину,
– Прокоментувала свій вибір генеральний директор бренду Сільві Колен.
До Kenzo Феліпе Олівейра Баптіста працював у Lacoste, і його професійний та креативний підхід допоміг бренду підняти продажі вдвічі. Він «омолодив» французький спортивний бренд, щоб розширити його аудиторію та зробити бажаним, особливо для молодої публіки завдяки урбаністично-спортивному стилю.
Небагато біографії Феліпе: він народився на Азорських островах і захоплюється архітектурою. Феліпе Олівейра Баптіста захопився модою після того, як відкрив для себе роботи Balenciaga. Отримавши диплом університету Кінгстона в Лондоні, дизайнер почав працювати в Max Mara, а пізніше – в Christophe Lemaire і Cerruti.