Marie Claire розповідає про бренди одягу та косметики, які не лише словом, а й справою роблять свій внесок у поінформованість громадськості та скарбничку благодійних організацій.
У всьому світі жовтень вважається місяцем боротьби з раком грудей. Головна мета такої ініціативи – привернути увагу громадськості до хвороби та важливості вчасно проходити обстеження. У цей період як і українські, так і світові бренди не залишаються осторонь і всіляко підтримують шляхетну ініціативу, випускаючи тематичні товари та акцентуючи увагу на актуальності теми.
За даними МОЗ, в Україні рак грудей найпоширеніший серед онкологічних захворювань. Щотижня від хвороби помирає близько 110 українців, а у світі протягом року — понад півмільйона чоловіків та жінок.
Читайте також: Все, що потрібно знати про рак молочної залози: головні симптоми, причини та обстеження
Купити білизну Mary Kay та KEÒSME
Напередодні всесвітнього місяця боротьби з раком молочної залози та в рамках Ukrainian Fashion Week SS20 бренди Mary Kay та KEÒSME презентували спільну капсульну колекцію білизни. 10% від продажу будуть направлені до благодійного фонду «Здоров’я жінки та планування сім’ї» на підтримку програми реабілітації жінок, яких постала проблема раку молочної залози. У лінійку «Miracles» увійшли десять одиниць спідньої білизни у різних відтінках рожевого. Купити товари можна за посиланням.
Український бренд домашнього одягу Sleeper підтримує світову ініціативу четвертий рік поспіль, цього разу у співпраці з благодійним фондом «Квітна», який підтримує жінок із раком молочної залози та веде активну освітню діяльність. Співзасновниця бренду Ася Вареца зазначає, що варто регулярно проводити самодіагностику в домашніх умовах і не забувати, що знизити ризик захворювання та вчасно його запобігти можна за допомогою ранньої діагностики та профілактики.
Купити акційні товари можна буде протягом усього жовтня.
Читайте також: 7 українських брендів товарів для дому
На підтримку всесвітньої акції та фонду Квітна виступив ще один український бренд — Norba. Крім того, що 80% з продажу підуть у фонд, капсульна колекція несе ще одну суспільну користь, адже виконана з екологічного регенерованого нейлону, отриманого з переробленого пластику, рибальських мереж, рибальських мереж та залишків тканини.
До колекції увійшли речі, які впишуться в гардероб будь-якої дівчини та підійдуть як для занять спортом, так і для повсякденного образу.
Бренд wwomen’secret разом із фондом «Квітна» запустив благодійну акцію «Краса – це здоров’я». Ініціативу підтримати просто, достатньо прийти до магазину та купити товар. 5% вартості буде перераховано на купівлю необхідних матеріалів для Національного Інституту Раку.
Купити благодійну колекцію Vans
Не залишився осторонь і бренд спортивного одягу та взуття Vans. Разом із британською благодійною організацією CoppaFeel! він випустив колекцію, мета якої — не лише звернути увагу молоді на проблему раку грудей та важливість своєчасного обстеження, а й продемонструвати красу та силу всіх, хто зіткнувся із хворобою. У фіналі акції на благодійність передадуть щонайменше $200 000.
Усі бажаючі зможуть купити на офіційному сайті худі, шапку-біні, бейсболку, кілька варіантів кед, шкарпетки, футболки та сорочку з характерними малюнками.
Читайте також: Проти раку: як і коли проходити онкологічне обстеження
Бренд Ralph Lauren співпрацює з благодійним фондом Pink Pony з 2000 року і на честь цього регулярно випускає товари, 25% від продажу яких передаються організаціям широкого профілю по всьому світу.
На підтримку міжнародної кампанії косметичний бренд Bobbi Brown випускає помади у двох ніжно-рожевих відтінках. Половина вартості коштів передається до Фонду боротьби з раком грудей у США.
Читайте також: 6 продуктів, які зменшать ризик раку грудей
Бренд нижньої білизни Ріанни Savage x Fenty славиться не лише гучними та секретними показами, про які ЗМІ дізнаються мало не в останню чергу. Співачка вибирає для зйомок моделей plus-size і позиціонує свою білизну як придатну для будь-якої фігури. Спільно з об’єднанням жінок, які борються з агресивними формами раку молочної залози, випустила колекцію гарної та комфортної білизни, яка, до того ж, принесе користь фонду Thrivers.