Закрити
UA
Мода

Сумки-кошики та авоськи – екологічний тренд цієї весни

Поділись:

Розібравшись у всіх поєднаннях модного сезону, робимо ставку не тільки на трендовий, але і на екологічний аксесуар.

posts-to-db-Фото 1

Rosie Assoulin, SS’20

Цього разу дизайнерів несподівано дуже зацікавили авоськи та кошики – ті самі, що старші покоління були призначені виключно для недільних походів за продуктами. Ймовірно, модні Будинки направили свій погляд у бік «споживчого кошика» недарма і причини варто шукати у глобальному fashion-курсі на екологічність. 

posts-to-db-Фото 2

House of Holland, SS’20

Адже кошики, що авоськи, не становлять жодної репутаційної загрози. По-перше, вони порадують еко-активістів, оскільки зроблені не зі шкіри та синтетичних похідних, а з нейтральних та симпатичних ниток та рафії. По-друге, додаючи до люксових колекцій такі, здавалося б, «народні» атрибути, модні Будинки іронізують над самими собою, що зараз теж дуже модно і шановано.

Читайте також: ЧИМ ЗАМЕНІТИ ПАКЕТИ: АВОСЬКІ, ШОПЕРИ, МІШЕЧКИ І БЕЗРАЗМІРНІ СУМКИ

posts-to-db-Фото 3

Missoni, SS’20

Деякі дизайнери не просто надихнулися цією ідеєю, а доповнили свої колекції буквальними кошиками – навіть без переосмислення. Наприклад, італійці Missoni просто забезпечили їх контрастними хустками на ручці з відомими візерунками та благополучно випустили на подіум.

Celine та Prada замінили ті самі ручки на шкіряні плечові ремінці. І ось уже кошик, з яким італійська літня сеньйора ще вчора вирушала на ринок за пучком базиліка, сьогодні може опинитися в руках паризькій богемній інженю і вміщати не продуктовий, а косметичний денний запас.

posts-to-db-Фото 4

Celine, SS’20

У Dolce & Gabbana бачення ключового аксесуару сезону більш класичне. І це зрозуміло – адже італійський бренд одним із перших став просувати ідею використання рафії у виробництві сумок і навіть представив одного разу у цьому матеріалі свою культову модель Sicilia. Цього сезону Доменіко та Стефано показали сумку-кошик, до якого бонусом обов’язково повинні йти пляшечка білого сухого вина та квиток на сицилійський пляж – така вже вона атмосферна.

posts-to-db-Фото 5

Dolce & Gabbana, SS’20

Своє козуб представив і JW Anderson. Британський дизайнер за старою лондонською традицією додав наївному предмету трохи гранжу і на виході вийшов кошик, який протримається в топі модних бажань явно довше за один сезон.

Читайте також: 5 МОДНИХ ФОРМУЛ ДЛЯ ЛІТА

posts-to-db-Фото 6

JW Anderson, SS’20

Чи не відстають від тенденції і українські бренди. Так, Gunia Project у рамках колекції великодніх предметів, представили кошик, який точно знадобиться і після свята, що настає 12 квітня. 

posts-to-db-Фото 7

Gunia Project

А ось Miu Miu змогли поєднати в одному аксесуарі відразу дві тенденції, показавши на подіумі в Парижі мікс з італійського плетеного кошика і старого доброго радянського авоськи. Щоправда, остання була представлена ​​над вигляді пов’язаних щільних ниток, а більш зносостійкому матеріалі.

posts-to-db-Фото 8

Miu Miu, SS’20

Таким же шляхом пішли й інші бренди. Варіації авосек із штучної та натуральної шкіри представили Stella McCartney, MSGM, Toga та інші марки. Враховуючи той факт, що носити в сучасних авоськах шанувальниці цих брендів будуть не кефір, кавун і батон (хоча хто вже знає!), аксесуари дизайнери дбайливо забезпечили щільним дном або внутрішніми портмоне. Все-таки, на відміну від кошика, авоська має значно більше шансів розгубити дорогою свій вміст.

posts-to-db-Фото 9

Stella McCartney, SS’20

Читайте також: ГОЛОВНІ ПОДІУМНІ ТРЕНДИ СЕЗОНУ ВЕСНА-ЛІТО 2020

Off-White, як завжди, вирішили піти проти системи та не стали забезпечувати авоську додатковими засобами захисту. Бренд представив її у первозданному вигляді – сплетеній із ниток. Щоправда, за розміром у кілька разів більше за звичне. Тому надіятися на функціонал такого аксесуару не доводиться. А ось на те, що він стане нетривіальним акцентом в образі – так.

posts-to-db-Фото 10

Off-White, SS’20

Подбали модні Будинки і про тих, хто осторонь трендів стояти не хоче, але й виходити з кошиками та авоськами кудись, крім пікніка та продуктового ярмарку, поки що не готовий. Багато брендів просто взяли тенденцію на нотатку та переосмислили у її ключі знакові моделі своїх сумок. Так, наприклад, культова Peekaboo Bag від Fendi цього сезону постала не в звичній шкірі, а в текстильному сітчастому плетінні. 

posts-to-db-Фото 11

Ми зібрали для вас кілька варіантів плетених сумок з онлайн-магазинів:

[product_gallery id=589204]