Закрити
UA
Краса

CEO Yves Rocher Бріс Роше: «Місія компанії, яка об’єднує людей через природу, буде ще більш затребуваною»

Поділись:

Головний виконавчий директор Yves Rocher Бріс Роше поділився з нами своїми думками про те, що чекає на бьюті-індустрію після кризи, розповів, які ініціативи підтримує бренд і зізнався, що вважає свого дідуся Іва Роше провидцем. 

posts-to-db-Фото 1

Бріс Роше, фото: Emanuele Scorcelletti

— Як ви вважаєте, в чому геній Іва Роше?

— Мій дідусь вірив у користь рослин задовго до того, як це стало модним. Він зробив це своїм бізнес-проектом про красу та косметику. Продукція марки була створена, щоб служити жінкам по всьому світу завдяки прямим продажам і доступним цінам.

— Зараз ви є керівником та особою компанії. Як змінилося ваше життя після того, як ви обійняли посаду президента Groupe Rocher? Поділіться своїм секретом успіху. 

— Мій секрет у тому, що я залишаюся вірним своїй спадщині та автентичності бренду, зберігаючи те, що було його основою понад 60 років: ефективну та доступну косметику рослинного походження.

— Які особисті та професійні цілі ви ставите перед собою на найближчі п’ять років?

— Бути суспільно корисною компанією, поєднуючи людей із природою.

— Чи вірите ви в інтуїцію, чи у бізнесі варто спиратися лише на логіку?

— Як і мій дідусь, я вірю в бретонську завзятість. Мій дідусь був підприємцем-візіонером з шаленими переконаннями та винятковою інтуїцією. Я сподіваюся, що подібний до нього, але я також вірю на користь роботи та цікавості.

Уважно придивіться до того, що вас оточує, щоб слідувати своїй інтуїції.

posts-to-db-Фото 2

Лабораторія Yves Rocher, фото: Emmanuel Berthier

— Однією з особливостей Yves Rocher є практично повне керівництво “життєвим циклом” продукції. Яка частина виробництва здається вам найцікавішою?

— Мені цікаво все, і саме в цьому сила нашої бізнес-моделі: від пошуку заводів у чотирьох куточках світу до постійного розвитку нашого промислового інструменту, а також до моделі дистрибуції: від замовлення поштою до рітейлу в електронній комерції, прямих продажів і Останнім часом моделі, в які я дуже вірю, — продаж через соціальні мережі.

posts-to-db-Фото 3

Ботанічний сад Yves Rocher, фото: Emmanuel Berthier

– Що особисто для вас означає поняття “усвідомленість”? Як ви змінили свій стиль життя, щоб підтримати ідею ековідповідальності, яка лежить в основі філософії Yves Rocher?

– Ми нічого не змінили. З моменту створення бренду компанія завжди прагнула з повагою ставитися до природи та людей. Ми почали садити рослини на наших полях у Ла-Гасії з 70-х років, не чекаючи, поки це стане модним. Наші поля були сертифіковані як органічне сільське господарство із середини 90-х. Ми завжди були піонерами. 1989 року припинили тестувати косметику на тваринах (за 15 років до того, як цього зажадав Євросоюз) і навіть відмовилися від поліетиленових пакетів у 2006 році, задовго до того, як вийде спеціальний закон.

— Не секрет, що Yves Rocher підтримує й інші соціальні ініціативи, не пов’язані із захистом довкілля, розкажіть трохи про них.

— Головна діяльність, яку ми підтримуємо, є Yves Rocher Foundation. Фонд підтримує біорізноманіття за допомогою двох ініціатив: «Озеленим Планету Разом» — посадка дерев по всьому світу (до кінця року буде посаджено 100 мільйонів дерев) та підтримка жінок, які віддані своїй справі. Їм ми вручаємо приз “Земля Жінок”. У нас також є інші невеликі акції на місцевому рівні, і ми ними теж дуже пишаємося. Наприклад, у Франції ми проводимо воркшопи з макіяжу для жінок, які слабозорі і втратили зір, організовані разом з нашим партнером HadiCapZero NGO. 

— Зараз важливо порушувати питання гендерної рівноправності: зарплата не повинна залежати від статі, відсоток жінок-керівників має підвищуватися, а жінка бути захищеною від сексуальної об’єктивації. Як ці процеси відбуваються у Yves Rocher?

— Ця тема не про нас: у нашій компанії багато співробітників — жінки, і вони обіймають посади на різних рівнях. У багатьох країнах місцевими директорами є жінки, наприклад, в Україні, Туреччині та Канаді.

posts-to-db-Фото 4

Бутік Yves Rocher, фото: Laurent Heitzmann

— Як світова криза вплинула на компанію? Яку тактику ви застосовуватимете, щоб повернутися до докризових показників? Що, на вашу думку, варто робити компаніям, щоби легше пережити час турбулентності, який ми зараз спостерігаємо? Які кроки зробила компанія, щоб протидіяти розповсюдженню вірусу?

— Ця криза такого масштабу, з якою людство ще не стикалося, тому неможливо знати, напевно, що буде після його закінчення. Але це не станеться відразу, і потрібен час, щоб повернутися до нормального життя. Криза виявила чудові речі, здатність реорганізуватися в рекордно короткі терміни і бути готовими робити справжні вчинки в умовах, неймовірно складних для бізнесу – як, наприклад, створення водно-спиртових гелів на заводах Yves Rocher або масок Petit Bateau. Але це також призвело до роздумів про наші бізнес-моделі та про те, як зробити їх більш стійкими.

– Яким ви бачите майбутнє бьюті-індустрії? 

— Усе трохи поспішно за часів кризи. Тому сьогодні складно мати реальне уявлення про те, як усе буде завтра. Сьогодні ринок дуже роздроблений між великими брендами та Amazon, який стає помітним гравцем у сфері краси. І навпаки, останніми роками ми спостерігали за появою безлічі нішевих брендів на дуже сильних емоційних ландшафтах і з потужними кодами, чи в їх основі природність, чи гіпер-технологічність. Подивимося, як ці бренди переживають кризу.

Що залишається непорушним, то це те, що місія компанії, яка полягає в возз’єднанні людей через природу, буде ще більш затребуваною завтра.

— Яких інновацій варто чекати від Yves Rocher?

— Ми продовжуємо підтримувати обрану раніше стратегію щодо дизайну (формули та упаковки). Це виражатиметься, наприклад, у переході всіх наших пластикових виробів з ПЕТ до кінця 2021 року. І ми дуже швидко перейдемо до форматів твердих косметичних засобів, у виробництві яких не потрібно витрачати водні ресурси. Скоро ви зрозумієте, про що я говорю, але зараз не хочу розкривати всі карти.