Нейлоновий “багет” б’є всі рекорди популярності і стає ключовим трендом у світі.
Часто запитуєш: як дизайнерам вдається двічі на рік, а часом і частіше, створювати нові колекції буквально з нуля? Де черпати натхнення? Як визначити, що саме буде цікавим для клієнтів? Звичайно, ідентика бренду завжди виглядає лише злегка відформатованою, а не створеною наново. Залишіть Celine можливість погратися з реаліями вінтажного буржуазного шику, а Марії Грації Кюрі дозвольте створити із закостенілого кутюрного гіганта сучасну марку з естетикою із феміністичним підтекстом. Проте як саме зрозуміти, що вже через рік люди захочуть носити?
Для того, щоб усвідомити логіку дизайнерів, необхідно заглибитись у розуміння людської природи. Нас завжди тягне у дитинство. Зрештою чи не звідти всі наші дорослі проблеми, травми і страхи? У юні роки ми не лише отримуємо тригери для майбутнього функціонування особистості, а й запасаємось позитивними спогадами. Саме тому дизайнери люблять шукати натхнення в архівних колекціях, зйомках, естетиках. Людям хочеться мати можливість доторкнутися до легенди, а заразом і поностальгувати часом, коли все було набагато простіше, краще, красивіше. Адже, як відомо, добре там, де нас немає, навіть коли йдеться про стильні епохи.
Читай також: Вид зверху краще: 9 наймодніших головних уборів сезону осінь-зима 2020/21
Так, за останні кілька років безліч брендів згадували знакові, культові вироби, які одного разу принесли популярність їхній марці. Наприклад, Марія Грація Кюрі вирішила відродити попит на сумку-сідло, вигадану Джоном Гальяно чверть століття тому. Алессандро Мікеле пошукав в архівах бренду і вразився найулюбленішим аксесуаром Джекі Кеннеді — сумкою, яка отримала назву на честь своєї великої шанувальниці. Тепер будь-яка сучасна модниця мріє купити свою saddle-bag або Джекі 1961. Можливість сказати, що ви є володаркою культового аксесуара значнішим за останні тренди.
У 2018 році чудова Міучча Прада, яка перетворила діловий консерватизм, доповнений артом, на повноцінну релігію, і сама звернулася до ностальгійних спогадів. У 1978 році вона зробила величезний крок у майбутнє і відмовилася від застарілих кодів і символів. Запуск нейлонових сумок став повноцінною заявою, за допомогою якої світ моди дізнався, що народилася зірка. Раніше з цього матеріалу шили тільки парашути та намети, а до fashion
-індустрії він не мав жодного відношення. Проте, саме міцному та унікальному у сенсах функціоналу та універсальності матеріалу Міучча Прада вирішила довірити свою долю.
Сумки виявилися неймовірно популярними, а їхня нестандартна тканина довела, що демократичність може стати повноцінним трендом. Після гучного прориву бренд Prada пішов у глибокий люкс, і повернутися до свого знакового ДНК-коду марки вирішив лише два роки тому. Представлені у Мілані аксесуари та предмети гардеробу, створені у колаборації зі світовими зірками архітектури, стали об’єктами бажання. Не було жодної героїні хронік вуличної моди, яка б не засвітила крутий нейлоновий тренд — тепер створений в умовах еко-концепції.
Читай також: Як пройшло відкриття виставки міжнародного мистецького проекту «Out of Scope»
РРРРСС Гербер, Хейлі Бібер, сестри Хадід, Дженнери та Кардаш’яни – продовжувати список можна до нескінченності, адже нейлоновий чорний “багет” Prada навіть потрапив до ТОП-10 найпопулярніших речей 2019 року. Тепер усі хотіли не крихітні “іграшки” Jacquemus, а куди більш практичні та “ностальгічні” мініатюри від Міуччі ПРАДА.
Восени 2020 ми пропонуємо і вам надихнутися знаковою моделлю, націлив свою творчу енергію на пошук не репліки, але однієї з версій “багета” Prada. Подібний аксесуар може бути створений з текстилю або еко-шкіри, представлений у темній версії або яскравішому обрамленні – симетрія дотримання знакових рис тренду не така важлива. Фейкі – це неповага до самої себе, але збереження естетики тенденції – можливість проявити себе як людини, мислячого гранями творчості.