Один день з життя легендарного бренду у 12-годинному прямому ефірі.
Алессандро Мікеле як натхненник, творчий геній та, нарешті, креативний директор італійського модного дому Gucci взяв він сміливість пояснити людям, що є сучасна мода. Звичайно, у рамках концептуальності бренду, яким він сам і керує. Про те, що визначає моду, які існують правила та ролі всередині цього складного механізму, він розповів за допомогою стріменгового відео тривалістю 12 годин. Через призму подій одного звичайного дня творці Gucci, ставши самі моделями та оповідачами, позували на камеру та терпляче пояснювали всі труднощі сучасного fashion
-процесу.
Читай також: Екс-закохані: Різ Візерспун та Райан Філіпп відсвяткували 17-річчя сина разом
Протягом напруженого знімального дня було створено нову рекламну кампанію, з допомогою якої Мікеле постарався відобразити зміни усередині модної індустрії епохи пандемії. Для того, щоб відобразити контрастність сучасності, було обрано дві абсолютно різні локації. Грандіозний палац у Римі Палаццо Саккетті, що досі вражає своєю химерністю, і сірий, депресивний район поле Boario. Саме в поєднанні “високого” і “повсякденного”, навіть примітивного, Алессандро Мікеле побачив точність відтворення свого задуму нової колекції. Поетична гра зіставлень і перспектив розгорнулася у місцевостях, які могли точно відобразити складність характеру рекламної кампанії Gucci.
Відкритий діалог між зовнішнім декадансом і персоналізованою інтроверсією просвічують ту саму гру світлотіні, властиву концепції бренду Gucci. Невидимі оку та абсолютно умовні герої з’являються у кадрі і зникають, несучи у собі таємничість, у якій поєднується старість архітектури та її палацову велич. Тим самим подібна контрастність відображає театральну алегорію, яка приміряє між собою реальне та сюрреалістичне, відображаючи стосунки між модними художніми образами та реальністю їх втілень.
Читай також: “Хід королеви”: 7 “стильних” причин подивитися історію шахової примадонни
“Я постарався поєднати абсолютно різні принципи, які становлять безладну красу, яку завжди намагався відшукати — красу хаосу. Що відбувається, коли зміщується грань реальності та вигадки, коли в простір вторгаються жадібні очі, що вивчають механізм виробництва кінцевої картинки? Що відбувається з модою, коли виявляється, що правда була просто моментом хитрощів? Щоб зруйнувати заклинання, над яким так старанно працює моя команда, я попросив їх приміряти кінцевий результат. Ми змішали абсолютно все, представивши завершені зразки та перебувають у процесі розробки як єдине ціле. Таким чином, ми хотіли зруйнувати схеми часу, які співзвучні з моєю ідеєю Епілога, представивши остаточне бачення “існуючого” майбутнього”.
Рекламна кампанія була створена фотографом з Міннеаполісу Алеком Сотом, а відео – римськими режисерами Даміаном та Фабіо Д’Інноченцо, які у 2020 році отримали берлінського срібного “ведмедя” за найкращий сценарій. Результат колаборації Алессандро Мікеле та найкращих італійських креаторів став заключним главою історії Gucci про процес створення моди Нагадаємо, що раніше цього року креативний директор бренду вивів на подіуми закулісний світ показу, продемонструвавши, що відбувається за межами подіуму поки що, глядачі насолоджуються дефіле. У травні оповідання продовжилося релізом кампанії Ритуал — радикальним експериментом, який остаточно розмив лінію між моделями та авторами. Таким чином було знайдено спонтанність та непередбачуваність краси. Тепер, нарешті, чарівна історія про істинність творчого процесу закінчилася логічним Епілогом.
КРЕДИТИ
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer: Alec Soth
Film Directors: Damiano and Fabio D’Innocenzo
Місце проживання: Palazzo Sacchetti and Campo Boario