Модель вирішила перетворити свої знання у бьюті-індустрії на лінійку доглядової та декоративної косметики.
Британська модель Розі Хантінгтон-Уайтлі анонсувала у своєму профілі в Інстаграм запуск власного бьюті-бренду під назвою Rose Inc. Топ-модель дуже відповідально підійшла до питання: нову лінійку доглядової та декоративної косметики вона випустила у співпраці з біотехнологічною компанією Amyris.
У колекцію, що називається “Modern Essentials”, увійшли освіжаючий тонік, сироватка для обличчя, крем під очі, консилер, рум’яна, гель для брів, олівець для губ, а також набір пензликів для макіяжу та спонжі багаторазового використання.
Дизайн баночок і тюбиків розроблений згідно з перевагами Розі Хантінгтон-Уайтлі: лаконічно і без зайвого декору, так як і в стилі моделі. Також косметичний бренд позиціонує себе як етичний і відповідний веганам. Головними компонентами у новому асортименті стали живильні натуральні інгредієнти та безпечні синтетичні сполуки.
Читайте також: Аромат зірки: Ріанна презентувала новий парфум, який пахне як вона
Нова лінійка доглядової та декоративної косметики буде доступна вже з 27 серпня і ціни варіюватимуться від 18 до 82 доларів (від 480 грн до 2200 грн).
Британська модель неспроста вирішила запустити власний б’юті-бренд, адже у неї пристойний багаж знань у цій галузі. Розі почала вести свій б’юті-блог Rose Inc. ще у 2018 році, де розповідала про догляд за своєю шкірою, а також ділилася різними бьюті-прийомами.