Екстравагантність паралельних світів та галактичної реальності.
“На даний момент кутюр – дуже дивна річ. А особливо якщо врахувати те, що відбувається у світі. Клієнти не можуть всього побачити, тому це все ще трохи фантазія”, — зазначив Джонс під час прев’ю, наголошуючи на тому, що багато покупців так поки що і не мають можливості подорожувати до Парижа. За часів пандемії нові умови можуть або посилити міраж під назвою “кутюр”, або визначити справжню необхідність.
Цього сезону Джонс продовжив свій підхід, запропонувавши серію вечірніх суконь, які, за його словами, ілюструють майстерність та техніки, які він не може продемонструвати в одязі прет-а-порті для Fendi. Як і для попередніх колекцій, Рим став музою для дизайнера: «У ньому багато шарів. Це таке стародавнє місто. Ми завжди думаємо про минуле, сьогодення та майбутнє. Ідея різних часів і тієї самої духовної сторони Риму, яка стає майже небесною, навіть космічною».
Читай також: Вільна жінка: Колекція Stephane Rolland Haute Couture весна-літо 2022.
Космос, астрологія та Рай – основні теми кутюрних та чоловічих колекцій цього сезону. Без сумніву, злегка натхненні минулорічними космічними перегонами мільярдерів, дизайнери представляють одяг, який можна вважати втечею від реальності. “Дюна”, “Зоряні війни”, “Планета мавп”, – здається, ми знаємо, чим ще крім стародавнього міста надихається Джонс.
Відображаючи діалог про подолання часу, втіленому в Римі, Джонс змішує міські структури з футуристичними образами та застосовує їх до вечірнього одягу.
Репродукції статуй біля монументальної штаб-квартири Fendi Palazzo della Civiltà Italiana, намальовані вручну на оксамитових сукнях та накидці зі стриженої норки, виглядали як статуї у «Прометеї» або краєвиди у сценах із «Планети мавп». Одяг ченців – чорні ряси спереду, білі німфоподібні сукні ззаду – нагадували одяг Магістеріуму з “Темних начал”.
Можливо, це є той небесний компонент, про який говорить Джонс, продовжуючи тему синонімії, коли ескапізм стає самостійним духовним явищем.