Той момент, коли знаменитий бренд активно просуває ідею свідомого споживання.
Поки увага fashion-еліти прикута до показів з Нью-Йоркського тижня моди, італійський бренд Miu Miu представив нову осінньо-зимову колекцію, принадність якої полягає в тому, що вона створена під егідою апсайклінгу.
Свою ініціативу Upcycled by Miu Miu бренд запустив ще у 2020 році, головна мета якої – показати, що вторинна переробка – майбутнє високої моди. У нову колекцію увійшли вінтажні шкіряні куртки з чоловічого плеча, які дизайнери бренду переробили вручну та вдихнули у них нове життя. Відтепер старий поношений верхній одяг перетворився на справжній кутюрний шедевр. Miu Miu переосмислює силует із жіночними комірами, стилізованими квітами, кристалами та оздобленням з атласних стрічок.
Нова колекція представлена в останній рекламній кампанії бренду та її головне посилання – це кинути виклик власному сприйняттю маскулінності. На кадрах свіжого кампейну можна побачити старовинні мотоцикли, багато металу та машинні покришки разом з моделями Евер Андерсон, Естер МакГрегор та Маме Бінета Сане, які позують на їхньому тлі у нових виробах бренду.
Читайте також: Sustainability Talk: дизайнерка Паула Уларгі про sustainable цінності та «зелену» колекцію для LOEWE
У 2020 році, коли компанія вперше запустила свою екологічну ініціативу Upcycled by Miu Mi, вона продемонструвала світові 80 вінтажних суконь, перероблених під канони сучасної моди. Після цього у Miu Miu вийшла колаборація із Levi’s.
Фото:miumiu.com