Закрити
UA
Краса

Бред Пітт запустив власний стійкий косметичний бренд

Поділись:

Плюс один косметичний бренд до списку “обов’язково спробувати”.

Від кого, а від Бреда Пітта ми такого точно не очікували. Що сказати, оскароносний актор уміє здивувати.

Днями Бред Пітт презентував свій власний стійкий косметичний бренд під назвою Le Domaine. Це серія агендерних бьюті-засобів для догляду за шкірою обличчя, яка ґрунтується на виноградних кісточках, стеблах та інших похідних від цієї ягоди.

Актор розробив свою першу лінійку у співпраці з родиною Перрін, відомих виноробів Château Beaucastel, які також є партнерами Пітта у його виноробному бізнесі Château Miraval Côtes de Provence Rose.

posts-to-db-Фото 1 posts-to-db-Фото 2

У лінійку увійшли крем, флюїд-крем, сироватка і емульсія, що очищає. Також варто відзначити цікавий дизайн флаконів та баночок: виготовлені з чорного скла, а кришка – ​​з переробленого дерева зі старих винних бочок, як відсилання до головного компонента лінійки.

Читайте також: Наомі Воттс запускає марку косметики для жінок, у яких настала менопауза

Створювалася лінійка на приватній виноробні актора Château Miraval, яку він його екс-дружина Анджеліна Джолі придбали у 2012 році на Півдні Франції. Бред Пітт також повідомив, що при створенні свого бренду він надихався здобутками його колишньої коханої Гвінет Пелтроу, яка є власницею бьюті-корпорації Goop.

Вона ще мій друг, вона створила цілу імперію. Їй завжди це було притаманне куратору, для неї це була чудова творча віддушина. Насправді, вона була першою, хто змусив мене мити обличчя двічі на день,

– каже Пітт.

Нова лінійка вже доступна до продаж та ціни варіюються від 70 до 350 євро.