
Наомі Воттс запускає марку косметики для жінок, у яких настала менопауза
актриса Наомі Уоттс запускає марку косметики Stripes для жінок, які мали менопаузу. Мета актриси – розвіяти думки жінок про те, що “життя закінчено”, допомогти їм дивитися у майбутнє з оптимізмом.

Фото: instagram/naomiwatts, автор фото: instagram/cassblackbird
Зірка фільмів “Малхолланд Драйв”, “21 грам”, “Кінг-Конг” активно готується до запуску нового бренду. У перший дроп увійде 11 товарів за ціною від 40 до 85 $. У ньому — спрей для обличчя, що охолоджує, сироватка для шкіри голови, вагінальний гель, що зволожує, масла для тіла і не тільки. Старт продажів призначено на 18 жовтня.

Фото: instagram/iam_stripes
Читайте також: 5 ТРЕНДІВ МАКІЯЖУ З ТИЖНЯ МОДИ У ЛОНДОНІ
Більше від
- Розкішна засмага чи здоров’я шкіри? MARC INBANE доводить: це можна поєднати
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст