Попередня стаття
Показ Roberto Cavalli SS23 на Тижні моди у Мілані: королівська ніч
актриса Наомі Уоттс запускає марку косметики Stripes для жінок, які мали менопаузу. Мета актриси - розвіяти думки жінок про те, що "життя закінчено", допомогти їм дивитися у майбутнє з оптимізмом.
Зірка фільмів "Малхолланд Драйв", "21 грам", "Кінг-Конг" активно готується до запуску нового бренду. У перший дроп увійде 11 товарів за ціною від 40 до 85 $. У ньому — спрей для обличчя, що охолоджує, сироватка для шкіри голови, вагінальний гель, що зволожує, масла для тіла і не тільки. Старт продажів призначено на 18 жовтня.
Читайте також: 5 ТРЕНДІВ МАКІЯЖУ З ТИЖНЯ МОДИ У ЛОНДОНІ