
Наомі Воттс запускає марку косметики для жінок, у яких настала менопауза
актриса Наомі Уоттс запускає марку косметики Stripes для жінок, які мали менопаузу. Мета актриси – розвіяти думки жінок про те, що “життя закінчено”, допомогти їм дивитися у майбутнє з оптимізмом.

Фото: instagram/naomiwatts, автор фото: instagram/cassblackbird
Зірка фільмів “Малхолланд Драйв”, “21 грам”, “Кінг-Конг” активно готується до запуску нового бренду. У перший дроп увійде 11 товарів за ціною від 40 до 85 $. У ньому — спрей для обличчя, що охолоджує, сироватка для шкіри голови, вагінальний гель, що зволожує, масла для тіла і не тільки. Старт продажів призначено на 18 жовтня.

Фото: instagram/iam_stripes
Читайте також: 5 ТРЕНДІВ МАКІЯЖУ З ТИЖНЯ МОДИ У ЛОНДОНІ
Більше від
- Нова реальність естетичної медицини: що робити після швидкого схуднення
- В Україні зʼявився новий нішевий аромабренд REASONANCE: як команда поєднує науку та мистецтво
- «Мене називають політично некоректним парфумером»: усі секрети ароматів від Tiziana Terenzi
- Осінній б’юті-фокус: головні новинки косметики для губ та очей
- Поповнюємо колекцію ароматів з Чорною п’ятницею: поради та лайфхаки