
Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у квітні 2025
Традиційно ділимося найщирішими рекомендаціями.
Квітень добігає кінця, залишаючи по собі безліч яскравих моментів — теплі зустрічі, гучні прем’єри та цікаві події. Водночас не обійшлося й без сумних новин. Проте, попри шалений ритм життя та щоденні виклики, ми знаходили натхнення у простих радощах — захопливих книжках, атмосферних виставках і, звісно, приємних фешн- та б’юті-знахідках. Традиційно ділимося з вами тим, що найбільше вразило нас цього місяця. Про фаворити digital-команди Marie Claire — читайте далі.

Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire в Україні,
керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Фаворит: парфум


Юлія Броско, генеральна продюсерка Marie Claire Business Ukraine
Фаворити: столичні виставки і простори
У будь-якій незрозумілій ситуації поспішай до Києва навесні! Попри всі випробування, фокус уваги зміщується на пошук сонячних променів і квітучого світу. У моїх фаворитах цього місяця не конкретний продукт, а, скажімо так, — оптика. Пропоную швидку добірку неочевидних просторів і проєктів, які допоможуть усвідомити прихід тепла.
- Виставка Олега Тістола ORIGINAL. O. Tistol в новій галереї Mistrika на Подолі. Впізнаване та атмосферне пальмове листя задає майже медитативний настрій для споглядання, вивчення деталей і зняття шару за шаром сенсів в роботах митця.
- Вигадані квіти Юлії Покидько — мисткиня створює серії зображень не тільки в авторській техніці, а й зі своїм власним баченням флори. Юлія також збирає в альбоми зображення пустих бетонних клумб з вулиць столиці і «засаджує» їх своїми уявним цвітом.

- Стилізовані флористичні орнаментальні елементи в дизайні українських грошей, запитання «Чи є у рослин паспорт?» в проєкті Алевтини Кахідзе, роздуми про екологічність грошей та інша рефлексія після виставки «Гривня. Більше ніж гроші» в НЦ «Український дім».

Євгенія Власенко, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
Фаворит: сонцезахисні окуляри Arctic Black від Blackwood
Щойно весняне сонце лагідно торкається обличчя, сонцезахисні окуляри стають моїм постійним супутником. Цієї теплої пори моїми фаворитами стали окуляри від українського бренду Blackwood. Вони дарують справжнє відчуття комфорту і стилю. Їхня оправа виготовлена з ацетату целюлози — екологічного матеріалу, створеного на основі деревної маси та бавовни. Дизайн доповнюють дерев’яні вставки з Американського горіха, а полікарбонатні лінзи з поляризацією і захистом UV-400 гарантують максимальний захист для очей.

Особливо ціную в Blackwood їхню відповідальну філософію: бренд ставить на високоякісні матеріали та ефективне використання ресурсів. Це забезпечує майже безвідходне виробництво та відсутність шкідливих викидів у навколишнє середовище, підтримуючи екологічність процесів і турботу про здоров’я кожного, хто вибирає їхню продукцію.

Яна Панюшкіна, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
Фаворит: туш Hollywood Call Black від HEDONIC
Туш Hollywood Call Black Mascara робить усе необхідне: створює об’єм, подовжує і підкручує вії. Ще у нової туші — глибокий чорний колір, який додає ще більшої виразності, і ергономічна щіточка, яка профарбовує кожну вію. Але головне, що цей продукт створено в Україні українським брендом етичної косметики (ця продукція не тестується на тваринах). Бренд HEDONIC був заснований у Харкові у 2020 році. Продукція виготовляється на локальному сертифікованому виробництві за стандартами GMP.

Харківський бренд має європейську сертифікацію і у 2023 році вийшов на міжнародний ринок. У подальших планах — створювати якісні українські косметичні продукти, якими користуватимуться люди в усьому світі.

Софія Коваленко, SMM-менеджерка Marie Claire Ukraine
Фаворит:

Читайте також: Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у березні 2025
Фото: колаж Marie Claire
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай