Закрити
фаворити місяця знахідка редакції
Життя

Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у квітні 2025

Традиційно ділимося найщирішими рекомендаціями.

Поділись:

Квітень добігає кінця, залишаючи по собі безліч яскравих моментів — теплі зустрічі, гучні прем’єри та цікаві події. Водночас не обійшлося й без сумних новин. Проте, попри шалений ритм життя та щоденні виклики, ми знаходили натхнення у простих радощах — захопливих книжках, атмосферних виставках і, звісно, приємних фешн- та б’юті-знахідках. Традиційно ділимося з вами тим, що найбільше вразило нас цього місяця. Про фаворити digital-команди Marie Claire — читайте далі.

 

Катерина Фастовець

Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire в Україні,

керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine

Фаворит: парфум Aldebaran від Marc Antoine Barrois

 

Мій фаворит місяця — однозначно новий парфум Aldebaran від марки Marc Antoine Barrois. Мені пощастило бути на українській презентації парфуму від Aromateque. В атмосфері вишуканого вечора, в темному, трішки готичному сеттінгу, для мене він розкрився хижою та манкою туберозою. А от наступного ранку вже подарував тропічну зелень, свіжість та паприку.

парфум Aldebaran від Marc Antoine Barrois

Я палка прихильниця нішевих ароматів, але такий незвичайний екземпляр у мене уперше. Мені дуже цікаво спостерігати за ним протягом дня. І ще помітила дещо містичну особливість: коли я наношу його — відчуваю додаткову сміливість, упевненість та сексуальність.

 

Юлія Броско

Юлія Броско, генеральна продюсерка Marie Claire Business Ukraine

Фаворити: столичні виставки і простори

 

У будь-якій незрозумілій ситуації поспішай до Києва навесні! Попри всі випробування, фокус уваги зміщується на пошук сонячних променів і квітучого світу. У моїх фаворитах цього місяця не конкретний продукт, а, скажімо так, — оптика. Пропоную швидку добірку неочевидних просторів і проєктів, які допоможуть усвідомити прихід тепла.

  • Виставка Олега Тістола ORIGINAL. O. Tistol в новій галереї Mistrika на Подолі. Впізнаване та атмосферне пальмове листя задає майже медитативний настрій для споглядання, вивчення деталей і зняття шару за шаром сенсів в роботах митця.
  • Вигадані квіти Юлії Покидько — мисткиня створює серії зображень не тільки в авторській техніці, а й зі своїм власним баченням флори. Юлія також збирає в альбоми зображення пустих бетонних клумб з вулиць столиці і «засаджує» їх своїми уявним цвітом.

виставка виставки «Гривня. Більше ніж гроші»

  • Стилізовані флористичні орнаментальні елементи в дизайні українських грошей, запитання «Чи є у рослин паспорт?» в проєкті Алевтини Кахідзе, роздуми про екологічність грошей та інша рефлексія після виставки «Гривня. Більше ніж гроші» в НЦ «Український дім».

 

Євгенія Власенко

Євгенія Власенко, редакторка сайту Marie Claire Ukraine

Фаворит: сонцезахисні окуляри Arctic Black від Blackwood

 

Щойно весняне сонце лагідно торкається обличчя, сонцезахисні окуляри стають моїм постійним супутником. Цієї теплої пори моїми фаворитами стали окуляри від українського бренду Blackwood. Вони дарують справжнє відчуття комфорту і стилю. Їхня оправа виготовлена з ацетату целюлози — екологічного матеріалу, створеного на основі деревної маси та бавовни. Дизайн доповнюють дерев’яні вставки з Американського горіха, а полікарбонатні лінзи з поляризацією і захистом UV-400 гарантують максимальний захист для очей.

сонцезахисні окуляри

Особливо ціную в Blackwood їхню відповідальну філософію: бренд ставить на високоякісні матеріали та ефективне використання ресурсів. Це забезпечує майже безвідходне виробництво та відсутність шкідливих викидів у навколишнє середовище, підтримуючи екологічність процесів і турботу про здоров’я кожного, хто вибирає їхню продукцію.

 

Яна Панюшкіна

Яна Панюшкіна, редакторка сайту Marie Claire Ukraine

Фаворит: туш Hollywood Call Black від HEDONIC

 

Туш Hollywood Call Black Mascara робить усе необхідне: створює об’єм, подовжує і підкручує вії. Ще у нової туші — глибокий чорний колір, який додає ще більшої виразності, і ергономічна щіточка, яка профарбовує кожну вію. Але головне, що цей продукт створено в Україні українським брендом етичної косметики (ця продукція не тестується на тваринах). Бренд HEDONIC був заснований у Харкові у 2020 році. Продукція виготовляється на локальному сертифікованому виробництві за стандартами GMP.

туш Hollywood Call Black від HEDONIC

Харківський бренд має європейську сертифікацію і у 2023 році вийшов на міжнародний ринок. У подальших планах — створювати якісні українські косметичні продукти, якими користуватимуться люди в усьому світі.

 

Софія Коваленко

Софія Коваленко, SMM-менеджерка Marie Claire Ukraine

Фаворит: книжка «Оповідь про мистецтво» Ернста Ґомбріха

 

Мої фаворити місяця цього разу очолює «Оповідь про мистецтво» Ернста Ґомбріха. Професор Ернcт Ґомбріх використав унікальний підхід. Саме тому ця книжка — не нудна академічна історія мистецтва з купою дат і персоналій.

книжка «Оповідь про мистецтво» Ернста Ґомбріха

«Оповідь про мистецтво» читається, наче роман, хоча й містить широкий огляд мистецтва від давніх часів до сьогодення.

Читайте також: Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у березні 2025

Фото: колаж Marie Claire

Слідкуйте за новинами в