Традиційно ділимося найщирішими рекомендаціями.
Квітень добігає кінця, залишаючи по собі безліч яскравих моментів — теплі зустрічі, гучні прем’єри та цікаві події. Водночас не обійшлося й без сумних новин. Проте, попри шалений ритм життя та щоденні виклики, ми знаходили натхнення у простих радощах — захопливих книжках, атмосферних виставках і, звісно, приємних фешн- та б’юті-знахідках. Традиційно ділимося з вами тим, що найбільше вразило нас цього місяця. Про фаворити digital-команди Marie Claire — читайте далі.
Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire в Україні,
керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Юлія Броско, генеральна продюсерка Marie Claire Business Ukraine
У будь-якій незрозумілій ситуації поспішай до Києва навесні! Попри всі випробування, фокус уваги зміщується на пошук сонячних променів і квітучого світу. У моїх фаворитах цього місяця не конкретний продукт, а, скажімо так, — оптика. Пропоную швидку добірку неочевидних просторів і проєктів, які допоможуть усвідомити прихід тепла.
Євгенія Власенко, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
Щойно весняне сонце лагідно торкається обличчя, сонцезахисні окуляри стають моїм постійним супутником. Цієї теплої пори моїми фаворитами стали окуляри від українського бренду Blackwood. Вони дарують справжнє відчуття комфорту і стилю. Їхня оправа виготовлена з ацетату целюлози — екологічного матеріалу, створеного на основі деревної маси та бавовни. Дизайн доповнюють дерев’яні вставки з Американського горіха, а полікарбонатні лінзи з поляризацією і захистом UV-400 гарантують максимальний захист для очей.
Особливо ціную в Blackwood їхню відповідальну філософію: бренд ставить на високоякісні матеріали та ефективне використання ресурсів. Це забезпечує майже безвідходне виробництво та відсутність шкідливих викидів у навколишнє середовище, підтримуючи екологічність процесів і турботу про здоров’я кожного, хто вибирає їхню продукцію.
Яна Панюшкіна, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
Туш Hollywood Call Black Mascara робить усе необхідне: створює об’єм, подовжує і підкручує вії. Ще у нової туші — глибокий чорний колір, який додає ще більшої виразності, і ергономічна щіточка, яка профарбовує кожну вію. Але головне, що цей продукт створено в Україні українським брендом етичної косметики (ця продукція не тестується на тваринах). Бренд HEDONIC був заснований у Харкові у 2020 році. Продукція виготовляється на локальному сертифікованому виробництві за стандартами GMP.
Харківський бренд має європейську сертифікацію і у 2023 році вийшов на міжнародний ринок. У подальших планах — створювати якісні українські косметичні продукти, якими користуватимуться люди в усьому світі.
Софія Коваленко, SMM-менеджерка Marie Claire Ukraine
Читайте також: Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у березні 2025
Фото: колаж Marie Claire