Метаморфози пройшли успішно – актор виглядає як ніколи сексуально.
Адам Драйвер відноситься до того типу чоловіків, які приваблюють не своїми кубиками преса, ідеальною шевелюрою або точеними рисами обличчя, а скоріше містичною аурою, спокійним та загадковим темпераментом, а також задумливістю. Втім, зірка фільму “Шлюбна історія” довів, що він може похвалитися і розкішним тілом на зйомках нової рекламної кампанії аромату британського бренду Burberry.
Тому, якщо ви досі переглядаєте нарізку з фільму “Зоряні війни”, де Драйвер ходить без сорочки, а також цінуєте по-справжньому маскулінну енергетику та мустангів, то новий ролик Burberry створений саме для вас.
Майже 190 см на зріст Адама Драйвера стали його візитною карткою, а також перепусткою у світ рекламних кампаній Burberry. Герой з оголеним торсом, який мчить пляжем на заході сонця, і виснажує енергію сили і мужності – саме таким постає Драйвер як обличчя нового аромату Burberry “Hero”.
Після обох жеребців насолоджуються чуттєвим плаванням в океані під пісню FKA Twigs – “Two Weeks.” Людські та звірині кінцівки переплітаються і формується нова фантастична тварина – з тілом кентавра та обличчям Адама Драйвера. Вибачте, що розповіли головний спойлер, але навіть так перегляд ролика принесе вам глибоку насолоду.
Читай також: «NOVA TALK’OVA»: «Головна місія проекту – навчити жінок любити себе»
Після виходу реклами у вівторок 37-річний актор швидко став темою розмов номер один у Твіттері, піднявши хвилю обговорень відео, а також жартів щодо сексуальності на екрані.
“Прикидаюся конем, щоб Адам Драйвер міг прокотитися і на мені теж”, “Люди казали, що Адам Драйвер не сексуальний, але що ви відповісте тепер?” — і ще багато коментарів фанів доводять, що фантастична кампанія справді сподобалася споживачам.
Драйвер також позував для кількох фото рекламної кампанії аромату в стані до перетворення на кентавра. На нашому улюбленому кадрі зірка без сорочки їде на вищезгаданому коні, стискуючи його гриву.
Burberry “Hero” став першим ароматом модного будинку, створений креативним директором Ріккардо Тіші, і з огляду на реакцію на рекламу можна з упевненістю відзначити, що дизайнер починає з правильної ноги. Чи вірніше сказати з копита?