Закрити
UA
Краса

Адам Драйвер в образі кентавра з’явився у рекламі аромату Burberry 

Поділись:

Метаморфози пройшли успішно – актор виглядає як ніколи сексуально. 

Адам Драйвер відноситься до того типу чоловіків, які приваблюють не своїми кубиками преса, ідеальною шевелюрою або точеними рисами обличчя, а скоріше містичною аурою, спокійним та загадковим темпераментом, а також задумливістю. Втім, зірка фільму “Шлюбна історія” довів, що він може похвалитися і розкішним тілом на зйомках нової рекламної кампанії аромату британського бренду Burberry. 

Тому, якщо ви досі переглядаєте нарізку з фільму “Зоряні війни”, де Драйвер ходить без сорочки, а також цінуєте по-справжньому маскулінну енергетику та мустангів, то новий ролик Burberry створений саме для вас. 

Майже 190 см на зріст Адама Драйвера стали його візитною карткою, а також перепусткою у світ рекламних кампаній Burberry. Герой з оголеним торсом, який мчить пляжем на заході сонця, і виснажує енергію сили і мужності – саме таким постає Драйвер як обличчя нового аромату Burberry “Hero”. 

Після обох жеребців насолоджуються чуттєвим плаванням в океані під пісню FKA Twigs – “Two Weeks.” Людські та звірині кінцівки переплітаються і формується нова фантастична тварина – з тілом кентавра та обличчям Адама Драйвера. Вибачте, що розповіли головний спойлер, але навіть так перегляд ролика принесе вам глибоку насолоду. 

posts-to-db-Фото 1

Читай також: «NOVA TALK’OVA»: «Головна місія проекту – навчити жінок любити себе»

Після виходу реклами у вівторок 37-річний актор швидко став темою розмов номер один у Твіттері, піднявши хвилю обговорень відео, а також жартів щодо сексуальності на екрані. 

“Прикидаюся конем, щоб Адам Драйвер міг прокотитися і на мені теж”, “Люди казали, що Адам Драйвер не сексуальний, але що ви відповісте тепер?” — і ще багато коментарів фанів доводять, що фантастична кампанія справді сподобалася споживачам. 

Драйвер також позував для кількох фото рекламної кампанії аромату в стані до перетворення на кентавра. На нашому улюбленому кадрі зірка без сорочки їде на вищезгаданому коні, стискуючи його гриву.  

posts-to-db-Фото 2

Burberry “Hero” став першим ароматом модного будинку, створений креативним директором Ріккардо Тіші, і з огляду на реакцію на рекламу можна з упевненістю відзначити, що дизайнер починає з правильної ноги. Чи вірніше сказати з копита?