
Бейонсе запускає косметичний бренд для волосся CÉCRED
Співачка Бейонсе розкрила секрет: вона запускає косметичний бренд по догляду за волоссям CÉCRED. Перші продукти мають з’явитися 20 лютого.

Бейонсе вже натякала прихильникам, що відкриватиме бьюті-бізнес. Минулого травня співачка опублікувала пост в Instagram. Вона показала дві світлини: на одній – себе в дитинстві у перукарні, на другій – як вона зараз сама робить зачіску. І розповіла, що її першою роботою було підмітати волосся у маминому салоні. Також там починали музичну кар’єру Destiny’s Child – дівчата виступали перед клієнтами, поки їм робили зачіски. Співачка зізналася: тоді вона на власні очі побачила, що те, як ми дбаємо про волосся, може безпосередньо впливати на наші душі. А також, що завжди мріяла продовжити спадщину мами. І анонсувала новий проєкт:
“Не можу дочекатися, щоб ви побачили те, що я створила”.
Зараз Бейонсе розкрила секрет: вона запускає косметичний бренд по догляду за волоссям CÉCRED. Перші продукти мають з’явитися 20 лютого. Поки лінійка тримається у секреті. Правда, у соцмережах бренда є відео, де клієнти діляться враженнями. Зокрема, розповідають про гарне зволоження, приємні аромати, ефективні косметичні продукти для кучерів і продукти, що надають блиск.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Beyoncé
Читайте також: ПАМЕЛА АНДЕРСОН СТАЛА ВЛАСНИЦЕЮ КОСМЕТИЧНОЇ МАРКИ SONSIE
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я