
Бренд Estée Lauder змінюють свою політику та стають cruelty free
Косметичний гігант приєднається до #BeCrueltyFree.
Переглянути цей допис в Instagram
Бьюті-бренд Estée Lauder планує змінити свою політику виробництва косметичних засобів та заборонити тестувати косметику на тваринах. Він став учасником руху #BeCrueltyFree, який проводить Міжнародне гуманітарне товариство.
Бажання компанії Estée Lauder приєднатися до руху обумовлено зростаючим попитом з боку споживачів на екологічно чисті та веганські косметичні товари, а також бажання приєднатися до світової тенденції щодо збереження ресурсів природи. Б’юті-бренд планує випускати етичну косметику з 2023 року.
Ми пишаємось партнерством з Humane Society International, організацією, яка проробила таку колосальну роботу із захисту тварин усюди. Вони — відмінні партнери та консультанти і ми працюємо разом для досягнення нашої спільної мети — покласти край косметичним випробуванням на тваринах у всьому світі,
— каже Анна Кляйн, старший віце-президент із глобальних корпоративних відносин компанії Estée Lauder.
Інші впливові виробники краси, у тому числі Coty, Unilever та Procter & Gamble, вже заявили про свою приналежність до кампанії #BeCrueltyFree.
Переглянути цей допис в Instagram
Компанія Estée Lauder, до складу якої входить більше 25 брендів, у тому числі Tom Ford та Jo Malone London, продаються більш ніж у 150 країнах, тому, схоже, це додасть додаткової ваги такому важливому руху.
Випробування на тваринах – це наука минулого століття, але для того, щоб вивести її з ладу, нам необхідно поєднати зусилля з такими прогресивними лідерами галузі, як The Estée Lauder Companies. Я впевнений, що, працюючи разом з компаніями краси в рамках нашого руху #BeCrueltyFree, ми зможемо допомогти покласти край випробуванням косметики на тваринах до 2023 року,
— каже Кітті Блок, президент та генеральний директор Humane Society International. «
Тим не менш, група Estée Lauder все ще має бренди, які продають продукцію в Китаї, країні, де тестування на тварин в даний час є обов’язковим для продажу продуктів.
Читайте також: НЕПРАВДИВІ ФАКТИ: 10 МІФІВ ПРО ДЕКОРАТИВНУ КОСМЕТИКУ
У той час, як ЄС заборонив випробування на тваринах ще в 2013 році, ця проблема все ще залишається серйозною у глобальному масштабі, принаймні 115 мільйонів тварин використовуються в експериментах по всьому світу щороку, за даними Cruelty Free International.
У спробі змінити це, кампанія #BeCrueltyFree працює над навчанням та прийняттям законів проти тестування на тваринах і намагається зробити всю новостворену косметику безпечною та толерантною до живих істот. У процесі, це допомогло сформувати заборони на тестування та продаж косметичних тварин майже у 40 країнах.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я