
Etro випускатимуть парфюмерію разом з Coty
Італійський Модний дім Etro і бьюті-гігант Coty підписали ліцензійну угоду. Вони разом випускатимуть парфюмерію і аромати для дома.

Косметичний гігант Coty та італійський Модний дім Etro стали партнерами. Компанії підписали ліцензійну угоду: вони разом випускатимуть парфюмерію і аромати для дома. Coty візьме на себе розробку, виробництво та розповсюдження всіх ароматів Etro. Таким чином компанія розширює своє бьюті-портфоліо.
“Ми раді оголосити про наш новий альянс з Etro, італійським Модним домом класу люкс, відомим своїм непідвладним часу дизайном і якістю. Etro – культовий бренд із доскональною багаторічною спадщиною, яка відображається в кожному аспекті його бізнесу. Ця угода ще більше підкреслює зосередженість Coty на ліцензійних угодах з модними брендами із значним потенціалом. Ми раді співпрацювати з Etro, розвивати існуючі бьюті-пропозиції марки та розробляти нові категорії і запуски”, – розповіли у Coty.
В Etro також радіють новій угоді:
“Партнерство з Coty знаменує ще одну главу для Etro. Ми продовжуємо підтримувати еволюцію бьюті-портфоліо. Це дозволить посилити синергію між нашими компаніями, враховуючи досвід та можливості Coty. Ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з командою Coty, щоб разом розвивати присутність у сфері краси. А також задовольняти динамічні потреби наших споживачів на різних ринках”.
За останній місяць Etro став другим Модним домом, який підписав ліцензійну угоду з Coty. Раніше про аналогічне партнерство заявили у Marni. Окрім парфюмерії, Marni та Coty випускатимуть косметичні засоби.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Etro
Читайте також: BALMAIN ЗАПУСКАЮТЬ BALMAIN BEAUTY
Більше від
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх
- Aromateque у Respublika Park: відкрився концепт-стор нішевої парфумерії
- Розкішна засмага чи здоров’я шкіри? MARC INBANE доводить: це можна поєднати
- Для сяйва, очищення, зволоження та відновлення: Aweskin презентує лінійку тканинних масок
- Ціна краси: скільки коштує б’юті-кошик українки