Тільки-но вийшла рекламна кампанія Gucci з Гаррі Стайлзом, як ми дізналися ще про одну цікаву новину!
Гаррі Стайлз та Алессандро Мікеле — новий дует зі світу моди, який має великий потенціал. Про це говорить не лише низка суперуспішних рекламних кампаній, а й підготовка до випуску спільного продукту — парфуму, який «кине виклик віку та поділу на гендери». Новий універсальний аромат прагне відкинути всі умовності, пов’язані зі статтю та роками, і є ідеальним продуктом для сучасника – вічно молодого, веселого та абсолютно бажаного.
Читайте також: БРЕНД GUCCI ПІДНЯВ ТЕМУ ЗАПРОТИ АБОРТІВ НА ПОКАЗІ НОВОЇ КРУЇЗНОЇ КОЛЕКЦІЇ
Beauty-продукти вже давно визначили себе у строгих межах — за статтю, сезоном, нагодою. Але зараз ми стаємо свідками кардинальних змін, коли митці прагнуть відійти від класичних і простих рішень. Новий парфум Gucci Mémoire d’une Odeur — це чудовий доказ.
До речі, обличчям аромату став не лише Стайлз, а й інші музи Алессандро Мікеле: дизайнер Харріс Рід, актриса Зумі Росов, художниця Аріана Пападеметропулос, актор та музикант Станіслас Клоссовські де Рола, художниця Олімпія Діор, модель та музикант Леслі Уї.
Поки що ні Гаррі, ні Алессандро не зізнаються, чим пахне аромат, але ясно одне — у продаж Gucci Mémoire d’une Odeur надійде в серпні.