В H&M Beauty вирішили оновити лінійку декоративної косметики. Для цього компанія запросила відомого візажиста Рауля Алехандре.
Цієї осені H&M Beauty приготували сюрприз. А саме – створили новий асортимент продуктів, куди увійшли туші для вій, рум’яна, помади. Ставку, в першу чергу, робили на покращені веганські формули і новий елегантний дизайн. Для цього компанія запросила відомого візажиста Рауля Алехандре. Він зізнався, що є давнім шанувальником H&M:
“Це партнерство для мене – велика честь. Мені подобаються члени команди, з якими я працюю. Вони надихають мене на те, щоб проявляти майстерність. Це свіжий та позачасовий напрямок, який водночас робить заяву. Я готовий застосувати інноваційні та ексклюзивні методики у цій колаборації”.
Оновлена лінійка – це початок довгострокового партнерства H&M Beauty і Рауля Алехандре. По-перше, вона відрізняється дизайном. До речі, головним в лінійці вирішили зробити фірмовий колір H&M – червоний. В червоні футляри вбрали знакові продукти – туш Volume Icon Lash і помаду Satin Icon. Також у формули додали ще більше корисних компонентів, зокрема, гіалуронову кислоту та вітамін Е.
Нові продукти з’являться в продажі у жовтні і будуть доступні в магазинах H&M і онлайн. Протягом 2024 року H&M Beauty розширить лінійку декоративної косметики.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: H&M
Читайте також: RABANNE MAKEUP: ЯКІ ПРОДУКТИ ПРЕДСТАВЛЕНІ В ЛІНІЙЦІ МАКІЯЖУ