
Ніколь Річі стала зіркою серії роликів Urban Decay
Знаменитість тестує новинку від бренду – туш Trouble Mascara.
Телезірка Ніколь Річі стала амбасадором нового продукту бренду, тепер її завдання – донести до нас, що нічого кращого Trouble Mascara ми не тримали в руках. Що ж, стежитимемо за її уроками з макіяжу з використанням цієї туші. А особисто протестувати продукт уже може кожна – на прилавках магазинів Sephora, Macy’s и Краса Ульта він народився 5 вересня. Ціна туші 24 долари (близько 600 гривень).
Я завжди знала, що маю стати професійною моделлю-траблмейкером, тому дуже вдячна Венде Зомнір (творцю бренду) та Urban Decay, які помітили мій талант і покликання, — сказала Річі.
Читайте також: У ГОСТЯХ У КАЗКИ: LANCOME СПІЛЬНО З ОЛІМІПІЄЮ ЛЕ-ТАН СТВОРИЛИ НЕВЕРІЙНУ КОЛЕКЦІЮ МАКІЯЖУ
У першому ролику, крім Ніколь Річі, з’являються й інші члени команди: Джастін Коїт, Ханна Леві та Адріана Роблс. Поки Ніколь руйнує офіс і здивує асистентку, дівчата продумують концепцію рекламної кампанії. Різка, бунтуюча та небезпечна — це все про Річі, і це те, що їм потрібне.
Косметичний бренд, відомий за палеткою тіней Голий та туші Перверсіяобіцяє здивувати новою колекцією Наприклад, вони обіцяють, що Trouble Mascara буде відразу підкручувати вії і надавати їм обсягу, при цьому не залишаючи грудок.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я