Carolina Herrera Good Girl Glorious Gold — це настрій свята у мерехтливо-золотому флаконі.
Аромат Good Girl був випущений кілька років тому, але за цей час і сам парфум, і флакон встиг стати всесвітньо пізнаваним. Цього року елегантний черевичок, за яким ховається квітковий аромат, вирішили оновити. Кароліна Еррера де Баєз, креативний директор парфумерного напряму Carolina Herrera, перетворила її на колекційний флакон золотистого кольору.
Флакон і упаковка виконані в блискуче-золотому кольорі, який натхненний стилем ар-деко – розквітом гламуру 20-х років. Carolina Herrera виходить за рамки тріумфу жіночої незалежності, представляючи четвертий колекційний випуск флакона Good Girl, усипаний хмарою мерехтливих золотих блискіток. Слідом за виданнями Swarovski, Velvet Fatale і Dot Drama – Glorious Gold став продовженням багатої колекції Good Girl, представивши в новому образі, що прикрашає найгламурніші моменти в житті кожної диви.
Новий флакон відображає погляд бренду на жіночність та елегантність.
Good Girl Glorious Gold – це чуттєвість, оповита блискучою енергією, це впевненість, яка приходить разом зі славою,
— каже Еррера де Баєз.
Дівчина Good Girl Glorious Gold – більш досвідчена і смілива, ніж будь-коли, оскільки вона не тільки знає, чого хоче, але й упевнена в тому, що вона бажана.
Для створення нової кампанії до бренду Carolina Herrera знову приєдналася американська супермодель Карлі Клос. Немов зійшла з червоної килимової доріжки, дівчина одягнена в сукню, натхненну багатим минулим бренду і створену Уесом Гордоном. Зйомки пройшли під керівництвом нью-йоркського фотографа Пола Маффі, а режисером відео став Квентін Джонс.
Незмінні ноти розкішних, як золото, інгредієнтів аромату Good Girl переплітаються в композиції, демонструючи тонку гру між хорошим і поганим світлом і тінню. При створенні аромату Луїза Тернер надихалася чарівною двоїстістю сучасної жінки, яку вона описує як «фактурну та сліпучу, багату та чуттєву».
Внутрішня енергія аромату Good Girl проявляється яскравою парфумерною експресією: ноти пелюсток жасмину самбак у серці композиції розкривають усі грані відтінків туберози, у той час як витончений акорд бобів тонко посилюється унікальним звучанням какао та кави.
Удосконалюючи ідею аромату Good Girl як символу самовираження, бренд Carolina Herrera зміцнив статус лідера у світі парфумерії, представивши нове видання Good Girl Glorious Gold, покликане створювати святковий настрій і нагадувати про те, що немає нічого неможливого на шляху до перемоги.
Carolina Herrera — міжнародний Будинок моди та парфумерії, що досяг світового визнання завдяки непідвладному часу елегантності та вишуканої жіночності. Колекції бренду, заснованого в 1981 році Кароліною Еррера, складаються з одягу та аксесуарів для жінок, чоловіків та дітей, а також весільного вбрання та парфумерних композицій.
Парфумерна подорож бренду розпочалася у 1988 році із запуску першого аромату Кароліни Еррера. У 1997 році її дочка Кароліна Еррера де Баез приєдналася до команди бренду як креативний директор парфумерного напрямку Carolina Herrera, і з тих пір колекція парфумерії розширилася, включивши більше 20 ароматів, що продаються в більш ніж 100 країнах світу.
Будинок моди та парфумерії Carolina Herrera поєднує три бренди, кожен з яких має свою особливу індивідуальність. Carolina Herrera New York представляє завжди бездоганну та витончену жінку, яка живе у Верхньому Іст-Сайді.
CH Carolina Herrera втілює стиль безтурботної розкоші життя в найпрестижнішому районі міста, тісно пов’язаний із ключовою цінністю бренду – alegría de vivir (насолода життям). Як модні, так і парфумерні колекції відображають невимушену елегантність, притаманну культовому стилю засновниці Кароліни Еррера.
Кароліна Еррера. Гуд Гьол Глоріес Голд Лімітований Випуск. На правах реклами. Парфюмерно-косметична продукція.
ТОВ «Єгзагон»
Тел .: (044) 33-77-000