Закрити
UA
Краса

Ретроспектива брів: як змінювався найважливіший елемент образу

Поділись:

Згадуємо тернистий шлях брів та найдивніші brow-тренди. 

За останні два десятиліття чогось тільки не пережили брови: від «ниточок» до максимально природних і недбалих. Останні зміцнили свої позиції та стійко тримаються у всіх сенсах. Проте, трендові варіації на тему фарбування і навіть декорації брів періодично відволікають. 

Короткий екскурс в історію

Згадайте кінодіву 30-х Марлен Дітріх та її брови-півколо або Мерлін Монро в 40-х, — її брови були нехай і тонкі, але вигин за образом і подобою схожий на актуальний сьогодні. А до чого ж гарні брови Одрі Хепберн у 50-х? Графічна форма, гарний вигин та максимальна природність. А Софі Лорен у 60-х?

Але кожного часу траплялися і британські антагоністи. Наприклад, Фріда Кало та її «монобров» до якої бьюті-індустрія ще повернеться, але вже через півстоліття. Розглядаючи архівні фото знаменитостей напрошується висновок, що в 90-х brow-індустрія зробила поворот не туди і за ці борги багато хто розплачується до сьогодні, відрощуючи колись перещипані брови. 

posts-to-db-Фото 1

@historyofoverplucking

помилки молодості 

Незважаючи на славу володарки гарних густих брів Брук Шілдс або знакові недбалі брови Мадонни у 90-х дівчата ділилися на два табори: одні малювали тонкі лінії темним олівцем, інші дотримувалися природної форми, роблячи її максимально тонкою. До перших належали Гвен Стефані, Крістіна Агілера, Мадонна, Періс Хілтон та Ріанна. До других – наприклад, Кейт Мосс та Вікторія Бекхем. Сьогодні брови більшості цих знаменитостей виглядають дуже в дусі часу. Однак, Кейт Мосс залишилася вірна своїй колишній формі і треба визнати, що вона одна з небагатьох, кому це йде. 

posts-to-db-Фото 2

Все тільки починається

Густі брови Наташі Водянової або широка форма Кіри Найтлі вважалися особливістю образу, яка не всім доводилася до душі. Але з появою на подіумах Кари Делєвінь фокус несподівано змістився в бік таких самих — занадто темних і густих.

posts-to-db-Фото 3

@Кара Делевінь

Помнете про brow-антагоністів? Саме такими, на противагу Карі, можна назвати сімейство Кардаш’ян. Клан Кардашьян-Дженнер, який набирав популярності, зробив і свій значний внесок. Вони надихали мільйонні аудиторії фанатів своїми ідеально промальованими темно-коричневими бровами. Велику та визначальну роль у цій історії відіграли Instagram та YouTube. З одного боку соціальні мережі дали моментальний доступ до відео-уроків візажистів, які працювали зі знаменитостями та привітно ділилися секретами створення тих брів. З іншого — соціальні мережі, зокрема Instagram, започаткував еру instagram-brows. Такі брови виглядали скоріше як елемент декору навмисне темного кольору на обличчі — це були суперграфічні, як у Кім.

Читайте також: Як доглядати за бровами на картині

posts-to-db-Фото 4

@kimkardashian

Пильну увагу до брів породило великий попит на засоби для їхнього макіяжу. В асортименті брендів з’явилися не просто окремі засоби для оформлення брів, але цілі колекції. На сьогоднішній день, за даними The Business of Beauty, гель для брів продається частіше, ніж туш для вій. 

posts-to-db-Фото 5

@benefitcosmetics

Дуже дивні справи 

Мистецтво художнього зображення брів подарувало нам зовсім божевільні instagram-шедеври. Але історію брів вони точно увійшли. 

[product_gallery id=588347]

Заключним і не таким страшним, став тренд у Instagram на «мильні» soap-brows. Він підкорив своєю простотою, треба було просто зачесати брови нагору воском або навіть звичайним милом. Такий спосіб робив волосся більш щільним, чудово фіксував і не забирав багато часу. 

Читайте також: ЩО ТАКЕ «МИЛЬНІ БРОВИ» І ЧОМУ ЦЕ НОВИЙ Б’ЮТІ-ТРЕНД