Все буде свідома Україна!
В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з SISTERS , адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницями дистриб’юторської компанії Оксаною Бішко та Ілоною Сич.
Розкажіть, з чого почалася історія вашого магазину? Як виникла ідея його створення?
Скажу відразу — на меті не був бізнес та гроші. Це дуже органічна історія взаємопідтримки двох сестер, які навколо себе зібрали комʼюніті таких самих подружок, що мали спільний біль — прагнули відновити своє волосся, хотіли користуватись професійною, якісною косметикою і робити це правильно.
Спочатку був блог, де ми ділились відгуками про косметичні засоби, а потім наші підписниці зацікавились, де можна купити таку косметику. У 2017 році в нашому місті не було магазинів із професійним доглядом, тому ми самі знаходили постачальників, привозили в наше місто новинки, показували, як ми їх тестуємо, розливали в менші об’єми та продавали подругам за доступною ціною.
Яка філософія вашого магазину, головні принципи роботи?
Ми продаємо не косметику, а результат. Нам важливо, щоб клієнт за допомогою нашого асортименту отримав своє омріяне “до” та “після”. Щоб він прийшов в місце, де зібрані відбірні засоби, актуальні дієві новинки. Щоб після індивідуальної консультації у нього в голові все розклалось по поличках і він знав, як доглядати за своїм волоссям та обличчям.
У вас представлені бренди, які орієнтовані на натуральність та органічність. По яких критеріям ви відбираєте їх? На що першочергово звертаєте увагу?
Натуральність та органічність — це сьогоднішній тренд. Але це не означає, що така косметика складається з гідролатів та відварів і не працює на волоссі. Якщо раніше ми частіше зустрічали в засобах тваринний кератин із шерсті, то зараз його замінили рослинні протеїни із пшениці, кіноа, але його дія також чудова. Крім того, ПАВи із кокосової сировини мають прекрасне піноутворення і не подразнюють шкіру голови. Для нас важлива філософія бренду, але також і його ефективність.
Читайте також: Сталість в моді: нові екологічні баночки Chanel Sublimage La Creme
Які бренди не ввійдуть у список представлених у вашому магазині?
В першу чергу, бренд проходить тестування нашою командою і якщо загальні враження позитивні — він буде у нашому асортименті. Були випадки, що популярні бренди нам не заходили і ми розуміли, що не зможемо щиро рекомендувати його клієнту.
Як український споживач реагує на бренди, які у вас представлені? Що частіше, а що рідше замовляють?
Для споживача велику роль грає впізнаваність бренду. Це впливає на його довіру, однак після нашої консультації він прислухається до порад, оскільки ми знаємо переваги кожного бренду, оцінюючи його склад.
Як війна повпливала на роботу вашого магазину?
Зробила нас сильнішими, більш рішучими, навчила працювати в умовах війни — з тривогами, генераторами. Українці — це і справді неймовірна нація хоробрих, працьовитих людей.
В магазині представлені засоби для догляду за обличчям та волоссям. Чи плануєте ви розширювати асортимент, наприклад, декоративна косметика чи парфумерія?
Так ми працюємо в цьому напрямку, тому що є запит клієнта.
Чи можете сказати з власного досвіду: чи відрізняється органічна косметика від звичайної за властивостями та ефектом?
З власного досвіду скажемо, що це просто маркетинговий хід, бо органіка асоціюється із натуральністю. Так, такі бренди роблять акцент на екстракти, однак вони використовують всі ті ж компоненти в складі, як і інші бренди, тому що без цього не може існувати косметика.
Поділіться своїм найулюбленішим засобом, який ви готові купувати знову і знову? І чому саме він?
Оксана: маска з бананом та авокадо від бренду Rated green. В ній прекрасно все — від запаху до ефекту.
Ілона: масло бабасу від бренду Curly Shyll. Це найрозкішніше масло на косметичному ринку України.
Що для вас свідомий підхід у догляді за собою?
Розуміти, що потребує твоє тіло та волосся, хотіти приділяти час для догляду, відчувати нерозривний зв’язок між косметикою і турботою про себе.