Новий чоловічий аромат K by Dolce & Gabbana позиціонується як парфум, який оспівує нову еру мужності. Він допоможе підкреслити і відобразити сутність чоловіка у його стихії, чоловіка, який є королем у повсякденному житті.
Ідеальний портрет такої людини складається з наявності правильних цінностей, вміння легко зачаровувати оточуючих і бажання показувати свою життєву силу, при цьому залишаючись вірним своїм корінням і традиціям.
Читайте також: Зустрічаємо осінь 2019: топ ароматів-новинок для холодного сезону
Аромат створили два відомі парфумери – Дафна Бюгей (Daphné Bugey) і Наталі Лорсон (Nathalie Lorson).
Робота над ароматом для Dolce & Gabbana переносить прямо у Середземномор’я та у Всесвіт італійських брендів. ДНК бренду настільки сильна, що свобода до креативу дає волю парфумеру,
– Розповідає про свою роботу Дафна Бюгей.
Натхненням до створення чоловічого аромату K by Dolce & Gabbana служили сили землі, сонця, а також золоті переливи італійського села. Твориці описують парфум описують як «середземноморський деревний аромат» і вважають, що він підходить харизматичним, сексуальним та стильним чоловікам.
K by Dolce & Gabbana – аромат, який надихає та зачаровує, залишає за собою шлейф спокуси. Його теплі обволікаючі обійми миттєво викликають в уяві італійське село та середземноморське полуденне сонце, а також свіжий землистий запах лісистих тосканських пагорбів.
Високий і величний, він поєднує в собі яскраві цитрусові акорди, вогняні ароматичні і витончені, чуттєві дерев’яні ноти.
Аромат розкривається пікантними і цитрусовими, що бадьорять, енергійним злиттям блискучого червоного апельсина і віджатого сицилійського лимона. Їх шипучість доповнена свіжістю ялівцевих ягід і підігріта акцентами заспокійливої шавлії, а також хрумкого і тонізуючого лавандину.
Бажаючи створити кардинально новий продукт і раніше нерозказану історію, парфумери, як самі зізнаються, зіткнулися з невеликими складнощами на початку роботи, але натхнення Італією зробило свою справу.
У результаті ноти аромату спалахують від іскри пряного пігменти, інгредієнта, що рідко використовується в парфумерії, додає жару, розпалює серце аромату і посилює його чоловічу енергію. Тепла деревна нота кедра зливається з чуттєвим ветивером, плавно поступаючись солодкою прянощами пачулі. Привабливий і мужній аромат відбиває і посилює вроджену харизму сучасного короля.
Також варто відзначити флакон парфуму, який поєднує у собі традиції та сучасність. Точений геометричний флакон увінчаний розкішною та унікальною короною ручної роботи. Вона вкрита частинками 24-каратного золота та старена за допомогою патини.
Читайте також: П’ять осінніх ароматів, які точно піднімуть настрій
Ця сучасна корона декорована блакитним камінням і величним куполом, що відтворюють забарвлення натурального мармуру каменю. На самій флаконі панує літера K, як традиційний символ королівської влади, але зі сміливою і напрочуд сучасною простотою.
Міцний та ретельно продуманий флакон K by Dolce & Gabbana відображає характер аромату та дух сучасної мужності.
Особою рекламної кампанії Dolce & Gabbana Beauty став Маріано ді Вайо – чоловік, батько, підприємець та король свого повсякденного життя. Харизматичний італієць став, безперечно, ідеальним обличчям для рекламної кампанії нового чоловічого аромату.
Щоб розповісти про новий аромат, фотограф Маріано Віванко вирішив зробити зйомку в самому серці Італії, у мальовничому селі Монтепульчано та чудових виноградниках, що огортають середньовічні стіни. Головний герой мчить на мотоциклі залитою сонцем кипарисовою алеєю через стародавні ворота та бруковані вулиці назустріч сучасному та яскравому повсякденному життю, до сміху та обіймів своєї сім’ї, а також до спілкування з друзями. Він король повсякденного життя, володар корони.
Як саундтрек рекламної кампанії було обрано композицію всесвітньо відомого композитора та лауреата Оскара Енніо Морріконе, яка ідеально доповнює подорож сучасного героя історичним містом.