Американський бьюті-блогер Менні Гутьєррес активно виступає проти ґендерних стереотипів. На його думку, чоловіки мають таке саме право користуватися косметикою, як і жінки, включаючи нанесення яскравого мейк-апу.
Коли інші хлопчики грали в солдатиків, я хотів грати з підводкою для очей,
− каже 25-річний Менні. З 2014 року він веде канал на YouTube Manny Mua, куди викладає відеоролики про макіяж. Число його передплатників вже перевищує 2 мільйони людей.
Читайте також: Як доглядати чутливу шкіру взимку?
Не менш популярний хлопець і в Instagram, де має 3 мільйони фоловерів. Саме там американець і поділився зі своїми шанувальниками радісною новиною про те, що відтепер він – нове обличчя Maybelline. Блогер представлятиме новинку косметичної марки – туш для вій The Colossal Big Shot.
Дякуємо Maybelline за такий шанс,
− написав Менні під рекламним відеороликом бренду, який розмістив на своїй сторінці.
Варто зазначити, що Менні Гутьєррес – не єдиний чоловік, який став обличчям декоративної косметики. У жовтні 2016 року косметичний бренд Covergirl вибрав як свого посла візажиста та бьюті-блогера Джеймса Чарльза.
Статті по темі:
Емма Вотсон і Блейк Лайвлі виступили за гендерну рівність
Сексизм у науці: чому жінок продовжують вивчати
5 нових засобів, які знадобляться вам для макіяжу брів