Ще кілька слів про те, що краса жінки не в розмірі одягу, кольорі шкіри та відсутності зморшок, розтяжок та целюліту.
Ми не хочемо відпускати мрію, що десь там, на сторінках глянсових журналів, існують ідеальні жінки — з гладкою шкірою, що світиться, шовковим волоссям, тонкою талією і пружними сідницями. Правда така, що вони мають розтяжки, зморшки, пігментні плями, целюліт, прищі та інші «принади», з якими знайомі всі смертні. Не треба обожнювати моделей! Такої ж думки дійшли й ці бренди:
Починаючи з 2014 року, бренд Aerie відмовився від використання ретуші у своїх рекламних компаніях, а ще познайомив світ з зовсім іншим типом моделей — не ангелами Victoria’s Secret, а цілком реальними жінками. Подивіться лише на їхній нещодавній кампейн #AerieREAL з Елі Райсман, Ярою Шахіді, Рейчел Платтен та Іскрою Лоуренс! Нам просто хочеться сказати: “Вірю!”
Наша любов до Target розквітла буйним кольором у 2017 році і однозначно нікуди не подінеться у 2018-му. І все завдяки їхній сміливості — не кожен готовий відмовитись від послуг дизайнера, коли йдеться про рекламу купальників.
Нам подобалося працювати з цими жінками, тому що вони уособлюють впевненість і надихають інших на те, щоб прийняти та пишатися тим, ким вони є, незалежно від їхнього розміру чи форми. Для нас було важливо використовувати фотографії, які представлять їхню реальну красу, яка не потребує фільтрів.
У 2014 році американський бренд з ухилом на ретро Modcloth став першим, хто випустив сміливу рекламну кампанію без фотошопу під назвою: «Застава героїв для рекламодавців», пообіцявши «не змінювати форму, розмір, пропорції, колір та/або видаляти/покращувати фізичні риси» їх моделей. Браво, Modcloth!
Читайте також: ЕМІЛІ РАТАКІВСЬКІ ОБВИНУВИЛА ГЛЯНЦЕВИЙ ЖУРНАЛ В ВИКОРИСТАННІ ФОТОШОПУ
Все той же фатальний 2014 рік. Бренд Bongo запрошує актрису Ванессу Хадженс стати обличчям їхньої нової рекламної кампанії, але за однієї умови — жодного фотошопу. Дівчина з радістю погоджується, і так зароджується новий тренд та хештег #BongoGetsReal. Він ознаменував низку кампейнів бренду без ретуші.
Дівчата повинні пам’ятати, що випромінюють справжню красу зсередини, і я так горда, що Bongo вирішив дати такий позитивний меседж цим кампейном.
– Заявила Ванеса Хадженс.
Повернемося до ранніх 2000-х. На подвір’ї 2004-й, а Dove випускає рекламну кампанію, яка оспівує красу жінок всіх форм і розмірів, а ще каже “ні” фотошопу.
«Кампанія за справжню красу» супроводжувалася «Еволюцією» — відеороликом, у якому наголошувалися на зусиллях маркетингових компаній, які намагаються переконати нас у тому, що відсутність прищів та професійні зачіска та макіяж — це символ краси. А ось що за цим стоїть – нікого не цікавить.
Магазин з продажу косметики заявив, що вони більше не будуть ретушувати фотографії для соціальних мереж і реклами, щоб показати більш реалістичне зображення краси.
Як жінка, мати, власниця бізнесу, основними клієнтами якого є жінки, я розумію нашу відповідальність — ми маємо продумувати кожен меседж, який надсилаємо покупцям щодня.
– сказала Хелена Фолкес.
Читайте також: КРАСА БЕЗ КОРДОНІВ: 15 МОДЕЛЕЙ PLUS-SIZE, ЯКИХ ПОТРІБНО ЗНАТИ
ASOS не з тих, хто любить хвалитися – їхня діяльність говорить більше слів. У 2017 році користувачі відзначили, що у розділі купальників усі моделі представлені навіть без мінімальної обробки. Бренд не прагне замаскувати целюліт та розтяжки. Подвійно приємно, що ASOS не намагається зробити зі своєї філософії гучну заяву, яку можна одягнути у грошовий еквівалент.
Осінь 2017 стала переломною для Adidas. Тоді вийшла рекламна кампанія зі шведською моделлю Арвідою Бістрем, яка показала натуральну красу буквально — просто не видалила небажане волосся перед зйомкою. Ні Adidas, ні Бістрем не чекали на такого фідбека.
Моє фото з кампейну Adidas отримало стільки злих коментарів! Я звичайнісінька біла дівчина, яка має єдину нонконформістську рису — неголені ноги. Після цієї історії я навіть отримувала погрози, що мене зґвалтують. Шлю всім любов, і спробуйте запам’ятати, що у кожного свій життєвий досвід.
Хоч онлайн-рітейлер і розпочав свій шлях у світ без фотошопу зовсім недавно (у 2016 році), але це не має значення. Кожна рекламна кампанія, присвячена справжнім жінкам, є внеском у скарбничку.
Ми не змінюємо форми своїх моделей, ми не ретушуємо їхні тіла – це реальні жінки, які насолоджуються почуттям комфорту у власному тілі. Вони гарні.
Цей новозеландський бренд спідньої білизни один із небагатьох, хто готовий показати все, як є, без прикрас. Ви ніде не побачите ідеальних фотографій під лейблом Lonely – своєї політики вони дотримуються і соціальних мереж, і на сайті.
Начебто на доказ вірності своїм ідеалам бренд обрав головними героїнями свого кампейна 2016 року актрис із серіалу «Дівчата» — Олену Данем та Джемайму Керк. І вони зробили те, чого від них усі чекали – відмовилися від гламурних поз і не побоялися познайомити світ зі своїми справжніми “Я”.
Ми віримо, що в найближчому майбутньому слово «комплекси» стане рудиментом.