Сукні дебютної колекції бренду “Кохана” прикрашені вишитими рядками з поезій Лесі Українки, Ліни Костенко та Олени Теліги, а також рослинами, що найчастіше використовуються у фольклорі: каштани, маки, мальви, різнотрав’я, кріп, калина.
Власниця студії декору Анна-Марія Коваль та фотографка Ірина Тітенко вирішили створити колаборацію й створити щось унікальне. В процесі роботи прийняли рішення не обмежуватися тільки однією колекцією. Народилося значно більше – бренд “Кохана”, в якому головною стає жінка, а не одяг, який вона носить.
“Ми чимало брейнштормили, підбирали ідеї та сенси. Я шукала рослини, що найчастіше використовуються у фольклорі. Згодом зійшлися, що для того, щоб підкреслити ідею, хочемо нанести рядки віршів українських поетес – Лесі Українки, Ліни Костенко, Олени Теліги”, – Анна-Марія Коваль.
“Завжди найцікавішим процесом для мене є початок створення. Вибір концепції, підбір малюнків, ескізи. Які потім з думок трансформуються у реальність. Вірші, які пишуться по тканині. Візуал, який спочатку лише у відчуттях, а потім вже на тканині та екрані камери“, – Ірина Тітенко.
У дебютній колекції бренду “Кохана” представлена 31 виріб з 7 варіаціями вишивки ручної роботи. Для колекції Ірина та Анна-Марія використали сукні українського бренду By Mom, які стали ідеальним полотном для створення вишивок. Весь процес зайняв 3 місяці.
Починалося все із самої ідеї. Потім знаходили потрібні фасони, узори та кольори. Сам процес вишивки доволі кропіткий і затяжний, адже відбувається повністю вручну: від нанесення малюнка до створення самого узору.
“Кожна вишивка повністю унікальна. Коли працюєш над кожним стібком відчуваєш свободу. Це можливість в прямому сенсі взяти чистий аркуш паперу та нанести на нього все, що хочеш. А потім «малювати» нитками ще раз”, – Ірина Тітенко.
“Це вбрання для душі, що розквітла під час грози”, – Анна-Марія Коваль.
Фото: Ірина Тітенко
Читайте також: СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДЕОПРОЄКТ МАЙСТЕРНІСТЬ ВІД GUNIA PROJECT ДО ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ