Предыдущая статья
Крок до успішного майбутнього: Маша Єфросиніна та Тарас Тополя стали спікерами менторської програми «Покоління Перемоги»
NUKOT (у минулому UYAVA) - український бренд, що спеціалізується на аксесуарах із натуральної шкіри та пропонує концепцію Reimagined Classics, представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.
В новому сезоні у центрі уваги знаходиться, вже знакова для NUKOT, сумка багет у делікатній та дуже тактильній замші.
Цього разу такий традиційний та благородний матеріал команда бренду пропонує у яскравих відтінках блакитного, зеленого та лаймового, а також у класичних шоколадному та графітовому.
Читайте також: СКУЛЬПТУРНІ ФОРМИ, БАГАТОШАРОВІСТЬ ТА КУЛЬТОВИЙ «КАШТАНОВИЙ» ПРИНТ: POUSTOVIT ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ