UA
RU

Action: Sustainable Fashion – the Coat by Katya Silchenko

Редагувати переклад
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує дев’яту, завершальну, історію від дизайнерів-амбасадорів Action: Sustainable Fashion – the Coat by Katya Silchenko.

Action: Sustainable Fashion – the Coat by Katya Silchenko-Фото 1

Головними принципами, на яких базується стратегія sustainability, є постійне вдосконалення і турбота. Розуміння того, що будь-яка створена нами річ має високу ціну для планети, спонукає виробників одягу з повагою ставитися до кожного метра використаної тканини.

Сучасний світ перевантажено зайвим одягом. Період розквіту швидкої моди дав клієнтам доступ до дешевих речей, кількість яких значно перевищувала ту, якої ми насправді потребуємо. Швидкоплинність трендів не могла не вичерпати певні природні ресурси.

Читай также: Эта девушка: 10 самых роскошных образов Серены ван дер Вудсен

Саме тому сьогодні рух sustainability став новою необхідністю нашого життя. Так вважає Катя Сільченко, засновниця та дизайнерка prêt-à-porter бренду жіночого одягу the Coat by Katya Silchenko. Компанія є прикладом того, як мода уповільнюється, створюючи продукт лише в необхідній кількості, без залишків.

The Coat by Katya Silchenko був заснований у 2014 році. Джерелом натхнення дизайнерки стали жінки навколо: сильні, пристрасні й делікатні водночас. Катя Сільченко ще задовго до того, як fashion-індустрія прийшла до комунікації усвідомленого споживання, дуже ретельно планувала попит на свої колекції. Філософія вдумливого та відповідального виробництва є невід’ємною частиною загальної філософії бренду. 

Сьогодні the Coat by Katya Silchenko майже не має стоку і ніколи не проводить total sale, оскільки команда бренду індивідуально працює над кожним замовленням, прораховуючи всі витрати на створення образу.  

Я впевнена, що саме в тандемі, де існує повна довіра між клієнтом і командою дизайнера, ми зможемо радувати своїх споживачів, не залишаючи після сезону величезної кількості запасів, які необхідно утилізувати за допомогою розпродажів або інших маркетингових ходів, – коментує Катя. − Я переконалась у цьому на власному досвіді. Ось і зараз у нас не залишилося жодного виробу з колекції FW19-20! Хіба це не є розумним підходом у fashion-індустрії?

Статьи по теме