Американська акторка Ана де Армас знялася у рекламній кампанії нової ювелірної колекції Louis Vuitton Deep Time. На світлинах вона позує у трьох кольє – Bones, Wave та Rupture.
Зірка фільмів “Білявка”, “007: Не час помирати”, “Ножі наголо”, “Той, хто біжить по лезу 2049″ Ана де Армас стала обличчям ювелірних виробів Louis Vuitton. Акторка рекламує колекцію високого ювелірного мистецтва Deep Time. Французький Модний дім так описує нову колекцію:
“Deep Time простежує подорож дорогоцінних каменів від народження планети до створення життя. Тут зібрано 13 тем, які містять понад 95 майстерних дизайнів. Вони розповідають історію про метаморфози, життя та земну спадщину, розкриту у двох актах – “Геологія” та “Життя”.
Тема геології розкривається через походження дорогоцінного каміння, що лежить в основі колекції. Тема життя – це творчість та майстерність ювелірів, які поєднують каміння у виробах.
Ана де Армас на світлинах позує у трьох знакових кольє – Bones, Wave та Rupture. Перше – одно з найскладніших виробів Louis Vuitton. Воно втілює еволюцію і архітектуру людства. На виготовлення Bones пішло 4500 годин роботи.
Кольє Wave натхнене силою океану і рухом тектонічних плит. У кольє цікава форма: воно ніби огортає шию. Wave складається із 200 діамантів. Головна його прикраса – рідкісний синій сапфір із Шрі-Ланки. Кольє Rupture уособлює розділення суперконтиненту після мільйонів років руху тектонічних плит. А розташований у центрі жовтий сапфір символізує Сонце.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Louis Vuitton
Читайте також: ЕЛЬ ФАННІНГ ЗІГРАЛА ГРЕЙС КЕЛЛІ У РЕКЛАМІ CARTIER