Біллі Айліш рекламує нову сумку Gucci із веганських матеріалів
Біллі Айліш стала зіркою рекламної кампанії Gucci авторства нового креативного директора Сабато Де Сарно. Зокрема, співачка представила нову сумку Horsebit 1955 Demetra.
Співачка Біллі Айліш знялася у рекламній кампанії Gucci, автором якої став новий креативний директор Сабато Де Сарно. Він придумав зафільмувати зірку у її повсякденному житті. І водночас представити нову сумку Horsebit 1955 Demetra. До речі, першу сумку в історії цього італійського Модного дома, яка зроблена із матеріалу Demetra. Це інновація Gucci: новий матеріал виготовлено з використанням 75% сировини рослинного походження.
Реклама вийшла дуже гармонійною. Біллі Айліш — веганка і активна захисниця тварин. Вона виступає за те, щоб в модній індустрії припинили використовувати шкіру і хутра.
Матеріал Demetra виготовляється з суміші віскози та деревної целюлози, а також біологічного поліуретану з відновлюваних джерел. Компанія випробувала його і стверджує, що він — міцний, гнучкий, еластичний і м’який. Вперше цей матеріал було представлено у 2021 році. Тоді з нього випустили кросівки.
Зараз Gucci створили із Demetra нову інтерпретацію класичної моделі сумки Horsebit 1955. Сучасна Horsebit 1955 — асиметричної форми і з асиметричною пряжкою. Цікаво, що фурнітура також виготовлена із екологічних матеріалів. Тут принаймні 30% перероблених латунних сплавів. А оздоблення містить 100% переробленого золота та паладію. Навіть підкладка пошита із сертифікованих тканин, а пильники — з переробленої бавовни.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Gucci
Читайте також: ЯКОЮ БУДЕ КОЛЕКЦІЯ CHLOÉ X ATELIER JOLIE