Захід поєднав моду з благодійністю, зібравши 100 000 грн на підтримку жінок та дітей.
Бренд преміального верхнього одягу GOT’S LABEL, заснований бізнесвумен Світланою Готочкіною презентував свою нову колекцію сезону FW 25/26 під назвою FREYA. Захід відбувся у просторі Maserati під живий супровід оркестру та діджей-сету.
До колекції увійшли шкіряні та замшеві бомбери і косухи, а також костюми та плащі. Їх презентували на тлі розкішних автівок. А фінальним акордом фешн-шоу став вихід актора, моделі та ветерана війни Назара Грабара. Разом із ним до публіки вийшла засновниця бренду Світлана Готочкіна.
Світлана Готочкіна, Назар Грабар
За її словами, куртки з колекції FREYA — не просто одяг, а маніфест незалежності. Вони створені для тих, хто не боїться експериментів, обирає свободу, йде власним шляхом і відкритий до нових можливостей. Капсула натхненна однойменною скандинавською богинею, яка символізує свободу, любов та незалежність. Вона переосмислює культову класику крізь призму сучасного стилю.
Показ поєднав силу моди з благодійністю: разом із «Фондом Маша» під час благодійного розіграшу було зібрано 100 000 грн на допомогу жінкам та їхнім дітям подолати наслідки війни. Збір ще зараз триває онлайн – бренд продовжує підтримувати ініціативу.
Гостями модного шоу стали українські зірки та інфлюенсери, зокрема співачка Lida Lee, ведучий Тімур Мірошниченко, блогерка Даша Квіткова, стилістка Юлія Єрмолаєва та інші.
Світлана Готочкіна, Тімур Мірошниченко
Світлана Готочкіна, Lida Lee
Назар Грабар
Даша Квіткова
Юлія Єрмолаєва
Партнерами показу виступили: Maserati, Фонд Маша, Jewelry Lab, SEMA Hats, Hair House, Ekabeauty, 5 Елемент, Трускавецька, AMOURSKY, Lonza New York, Healthy Choice, Fish Fetish, Serena, Sisters Aroma.
Фото: пресслужба GOT’S LABEL