Бренд GRMN і шоу «ебаут» випустили колекцію «My blood»
Дроп присвячений незламності українців.
Бренд German Apparel і шоу «ебаут» випустили чергову спільну колекцію «My blood», яку присвятили незламним і непереможним українцям. Це історія про свободу, закарбовану кров’ю, про вільну душу, яка ніколи не забуде той біль та рани, які ми проживаємо прямо зараз.
Колаборацію об’єднують нові символи, що стали зрозумілими та важливими для кожного з нас без слів — військовий код «4.5.0», що означає все спокійно, літера Ї — знак спротиву міста-героя Маріуполя, пляма крові — знак пораненості, але незламності, та карабін як символ руху вгору та вперед, незважаючи ні на що.
Ми знімали кампейн цієї колекції під вибухи, презентуємо її теж в той час, коли ворожі дрони атакують і руйнують цивільні будинки. Але, як кожен українець сьогодні — ми підіймаємося з самого дна і обираємо йти далі. Боротися і працювати попри біль та новини, допоки ми живі,
— коментує колекцію засновниця GRMN Валерія Цимбал.
«Ми беремо карабін, прив’язуємо до нього страхувальну петлю та підводимося. Здіймаємось на наш власний Еверест знову і знову» — додають дівчата з «ебаут».
Колекція виконана в стилі гранж та андеграунд. Впізнаваними елементами цих стилів є техніка печворк, необроблені краї, ефект потертості та «вивареності» речей. До капсули увійшли: виварений светр, виварений світшот з вишивкою у вигляді плями крові, сорочка печворк, дута куртка, штани карго, джинси, широкий шарф у двох кольорах з військовим кодом «4.5.0», написаним від руки, а також срібні сережки у формі карабінів та підвіска у формі букви “Ї” з посрібленої латуні на срібному ланцюжку.
Всі речі з колекції — унісекс, створені для вільних, сильних і нестримних у своєму бажанні жити українок та українців. Кампейн знімав фотограф Степан Лісовський в Будинку торгівлі на Львівській площі в Києві.
Читайте також: Сила жіночності та витонченості у новій колекції ANNA OCTOBER
Цією колекцією про незламність бренд German Apparel і шоу «ебаут» хочуть підтримати благодійну платформу dobro ua та їхній проєкт «Протези для незламних» як інформаційно, так і фінансово, передаючи частину прибутку від продажу речей з цієї колаборації.
Колаборація вже доступна на сайті бренду.