Бренд Кім Кардаш’ян Skims — у списку найвпливовіших компаній
Бренд Кім Кардаш’ян Skims потрапив до списку ста найвпливовіших компаній за версією Time, а Кім — на обкладинку журналу.
Бізнесвумен Кім Кардаш’ян прикрасила обкладинку журналу Time. Новий випуск присвячений 100 найвпливовішим компаніям. До списку найкращих включили й бренд Кім Skims. Кардаш’ян розповіла, з чого розпочався цей бізнес:
«Все почалося з того, що я просто хотіла знайти корекційну білизну, колір якої підходив би до кольору моєї шкіри. Тоді я брала свою білизну і фарбувала її у ванні за допомогою пакетиків чаю та кави».
Кім засновала Skims наприкінці 2019 року. В той час на ринку існувало лише два варіанти корегуючої білизни: вона була або дуже світла, або чорна. Тож Skims відразу запропонували широку палітру кольорів, серед яких кожна жінка знайшла б свій. Також Кім відразу максимально розширила розмірну сітку, щоб кожна потенційна клієнтка залишилася з компанією. Ще один секрет успіху — дизайн. Тут роблять прості, але красиві речі. До Skims корегуюча білизна вважалася некрасивою і немодною. За іновації у сфері моди компанія отримала престижну премію CFDA.
Ставка на інклюзивність зіграла. Торік Skims заробили 500 мільйонів доларів. В січні 2022 року бренд, який знаходиться у приватній власності, був оцінений у 3,2 мільярда доларів. Ця цифра вдвічі перевищила його оцінку дев’ять місяців тому. До корегуючої білизни додалися купальники, весільна колекція, одяг для дому, відпочинку і спорту. У найближчих планах Кім Кардаш’ян — чоловіча лінія. Бренд випустить одяг для відпочинку, звичайну і корегуючу білизну для чоловіків.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Time, Instagram / Skims
Читайте також: РЕЙТИНГ НАЙПОПУЛЯРНІШИХ БРЕНДІВ І РЕЧЕЙ ПОЧАТКУ 2023 РОКУ: НАЙКРАЩІ — PRADA І UNIQLO