UA
RU

Бренд VIKTORANISIMOV буде представлений на Pitti Uomo

Редагувати переклад
Колекція VICTORANISIMOV, яка буде представлена ​​у рамках Pitti Uomo з 14 по 17 червня у Флоренції, вперше була представлена на Ukrainian Fashion Week, 3 лютого 2022 року, і є скоріше поглядом на його минулі роботи та двадцятип'ятирічну історію бренда, аніж просто сезонним доробком.

VICTORANISIMOV

Дизайнер Віктор Анісімов народився у місті Борзна Чернігівської області у 1964 році – ця частина України межує з Росією на півночі та перебуває під обстрілами із самого початку вторгнення російських військ в Україну 24 лютого цього року. У Борзні Віктор провів своє дитинство, навчався в українській школі та розмовляв українською мовою, а потім вступив до Військового інституту фізичної культури в Санкт-Петербурзі. Після закінчення навчання дизайнер повернувся на Батьківщину та оселився в Донецьку, де жив доти, доки росіяни не дестабілізували ситуацію/розв’язали війну/вторглися у регіон у 2014 році. Востаннє Віктор був у Донецьку 30 квітня 2014 року, після чого переїхав до Києва, щоб розпочати нове мирне життя та продовжити розвиток свого бренду одягу – VICTORANISIMOV.

У колекціях Віктора завжди були посилання на військову тематику: чи то камуфляжний принт, чи особливості конструкції виробів. Концепція універсальності є не лише невід’ємною частиною ДНК бренда, а й основою прагнення дизайнера наділити предмет одягу безліччю функцій.

Бренд VIKTORANISIMOV буде представлений на Pitti Uomo-Фото 2

VICTORANISIMOV 6

VICTORANISIMOV 1

VICTORANISIMOV 8
 

У своїй новій позасезонній колекції «I’m going slightly mad» дизайнер Віктор Анісімов розмірковує над тим, де проходить та сама тонка межа між божевіллям та здоровим глуздом. Теперішню реальність дизайнер поетично називає психіатричною лікарнею і його порівняння набуває абсолютно нового сенсу, з огляду на варварське вторгнення Росії на територію України, в яке на початку ніхто у світі не вірив.

Для «мешканців» цієї нової дійсності Віктор Анісімов розробив колекцію, що складається з монохромних та камуфляжних гендерно-нейтральних образів, у кожному з яких є певна «вада», що показує зворотній бік творчого процесу дизайнера. Це і деконструкція, яка представлена ​​в колекції речами-трансформерами, і навмисна незавершеність деяких образів. Так у колекції з’явилися об’ємні сукні, які перетворюються на комбінезони, двосторонні куртки, які можна носити догори ногами, та авангардні тренчі-накидки із застібкою в боковому шві.

VICTORANISIMOV 5

VICTORANISIMOV 9

VICTORANISIMOV 4

Кольорова гамма колекції динамічна та представлена ​​графічними поєднаннями насиченого жовтого, коралового, чорного, сірого, хакі та камуфляжного малюнка, який неодноразово з’являвся у колекціях VICTORANISIMOV та розкриває прагнення дизайнера досліджувати універсальність військової форми.

Не обмежуючи себе сезонністю, Віктор Анісімов використовує тканини не за призначенням і представляє багатошарові образи, в яких кожна модель виконана із тканини зі схожою фактурою.

VICTORANISIMOV 3

Мудборд колекції VICTORANISIMOV

«I’m going slightly mad» – назва культової пісні гурту Queen – найбільш точно відображає сьогоднішній час і його нестабільність. Проте Віктор Анісімов бачить у цьому часі можливість помітити власне «божевілля», яке часом межує із справжньою геніальністю. Нова колекція VICTORANISIMOV пробуджує цей діалог і стає відображенням божевілля сучасного суспільства загалом.

Читай также: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕР БРЕНДА VIKTORANISIMOV ВИКТОР АНИСИМОВ

Статьи по теме