У рекламній кампанії лінійки знявся бик.
Креативний директор Burberry Ріккардо Тиші презентував святкову колекцію Lunar New Year. Вона присвячена бику, символу 2021 по китайському гороскопу. Дизайнер трансформував образ бика в принти та аплікації. Він представив оновлену версію монограми Burberry, додавши до неї зображення бичачої голови. Монограмою прикрашено всі речі колекції.
У Lunar New Year увійшли картаті пальта, бомбери, кардигани, сорочки, поло, короткі спідниці з плісуванням, штани, а також кросівки та туфлі. До лінії аксесуарів Тиші додав кепки з рогами, шарфи, бананки, об’ємні безрозмірні сумки, моделі Pocket Bag та сумки напівовальної форми.
Автором рекламної кампанії виступив фотограф Фен Лі. Він зняв моделі в образах колекції на тлі лісового пейзажу. У зйомці також взяв участь справжній бик. На фотографіях він позує з шарфом та сумками.
Нагадаємо, у листопаді Burberry представили короткометражний фільм, присвячений колекції сезону осінь-зима 2020 року Singing In The Rain. За допомогою проекту Ріккардо Тиші вирішив об’єднати представників індустрії моди, спорту та танців. У короткометражці герої танцюють у сучасному Лондоні, ухиляючись від шматків льоду, що падають з неба, наче град. Одним із героїв ролика став баскетболіст Маркус Решфорд, з яким співпрацює бренд.
Читайте також: Персонажі аніме “Мій сусід Тоторо” стали героями колекції Loewe