
Burberry представили короткометражний фільм
Фільм присвячений осінньо-зимовій колекції 2020 року.

Британський бренд Burberry показав рекламну кампанію колекції осінь-зима 2020. Креативний директор Будинку Ріккардо Тиші вирішив випустити кампейн у вигляді короткометражного фільму Singing In The Rain, у якому він об’єднав представників індустрії моди, спорту та танців. У короткометражці герої танцюють у сучасному Лондоні, ухиляючись від шматків льоду, що падають з неба, наче град. Серед героїв кампанії – баскетболіст Маркус Решфорд, з яким бренд оголосив про співпрацю на початку листопада. Режисерами ролика виступили Шарль Брісган, Клеман Галле, Лео Берн та Рафаель Родрігес, які працюють разом над створенням відеоконтенту з 2008 року під загальним псевдонімом Megaforce.
https://youtu.be/QbmW76Cp4s8
У ролику герої одягнені в тренчі, стьобані куртки в ромб та пуховики з переробленого нейлону.
У рамках кампанії Burberry об’єдналися із благодійними організаціями, які підтримують молодих людей у всьому світі.
Читайте також: Джонатан Андерсон представив еко-колекцію, присвячену Британії


Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші