
Dakh Daughters Band у рекламній кампанії POUSTOVIT
УА не вперше бренд POUSTOVIT працює з відомими персоналіями і рекламна кампанія весняно-літньої колекції «Де МаМа» не стала винятком. Головними героями кампейну стали учасниці українського гурту Dakh Daughters Band. Вони з’явилися перед об’єктивом фотографа Julie Poly, а стилізував зйомку дизайнер Антон Бєлінський.
Моделі та екстравагантні дівчата з українського бенду одягають сукні-комбінації з оригінальними принтами, об’ємні жакети та знакові сукні-сорочки. Свіжі та легкі образи сповнені енергією юнацького бунтарського духу.
«Співпрацювати з українськими людьми мистецтва у різних ансамблях — це створення контексту, якого так бракує культурному простору України. Ліля Пустовіт неймовірно витончена і тендітна мама, відкрита для обміну досвідом та любов’ю. Ми віримо в подальше життя подібних проектів, з більш завзятим розвитком і жагою…», — заявляють учасниці Dakh Daughters Band.
Більше від
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO
- Тиждень моди у Мілані: розклад показів нового сезону і модні дебюти
- Тімоті Шаламе став обличчям електоромобіля