Дизайнер Гарріс Рід став амбасадором Dyson
Креативний директор Nina Ricci та вундеркінд світу моди Гарріс Рід став амбасадором технологічної компанії Dyson.
![Дизайнер Гарріс Рід став амбасадором Dyson-Фото 1](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2023/11/402193188_18405476137032704_4074487962267217935_n.jpg)
Технологічна компанія Dyson обрала амбасадора. Ним став креативний директор французького Модного дому Nina Ricci Гарріс Рід. Ріда називають вундеркіндом світу моди. Молодий британсько-американський дизайнер отримав освіту у коледжі мистецтв та дизайну Central St. Martin’s. Він випустився у 2020-му, а у 2022-му був призначений креативним директором Nina Ricci. Окрім колекцій для французького Модного дому Гарріс Рід працює й над колекціями свого іменного бренда Harris Reed.
Також у Гарріса Ріда розкішне волосся. Тож вибір амбасадора компанії Dyson, відомої своїми фенами і стайлерами, є логічним. Хоча у першій рекламній кампанії новий амбасадор рекламує навушники.
«Мода зустрічає технології. Візіонер і відомий дизайнер Гарріс Рід демонструє, як навушники Dyson Zone із шумозаглушенням стали ключовою частиною його творчого процесу та його обов’язковим аксесуаром. Слідкуйте за новинами, щоб дізнатися більше», — коментують рекламні світлини у Dyson.
![Дизайнер Гарріс Рід став амбасадором Dyson-Фото 2](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2023/11/402281718_18405476128032704_3985603012265822020_n.jpg)
Хоча Рід, розповідаючи про нове партнерство, зізнається, що вдома користується стайлером для волосся:
«З неймовірним хвилюванням і честю я радий оголосити про свою нову роль амбасадора Dyson. Чи то мій Airwrap, який я використовую о 4-ій ранку, щоб підготувати своє волосся перед тим, як сісти на поїзд до Парижа на роботу. Чи інші неймовірні інструменти для волосся, на які я покладаюся за лаштунками, перш ніж модель вийде на подіум. Або просто, коли я малюю в студії і слухаю музику в навушниках. Dyson є частиною кожного аспекту мого творчого процесу. І для мене велика честь працювати та представляти такий інноваційний унікальний і прогресивний бренд».
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Dyson
Читайте також: АКТОРКА КАМІЛЛЬ КОТТЕН СТАЛА АМБАСАДОРОМ TIFFANY & CO.