Дизайнер Гарріс Рід став амбасадором Dyson
Креативний директор Nina Ricci та вундеркінд світу моди Гарріс Рід став амбасадором технологічної компанії Dyson.
Технологічна компанія Dyson обрала амбасадора. Ним став креативний директор французького Модного дому Nina Ricci Гарріс Рід. Ріда називають вундеркіндом світу моди. Молодий британсько-американський дизайнер отримав освіту у коледжі мистецтв та дизайну Central St. Martin’s. Він випустився у 2020-му, а у 2022-му був призначений креативним директором Nina Ricci. Окрім колекцій для французького Модного дому Гарріс Рід працює й над колекціями свого іменного бренда Harris Reed.
Також у Гарріса Ріда розкішне волосся. Тож вибір амбасадора компанії Dyson, відомої своїми фенами і стайлерами, є логічним. Хоча у першій рекламній кампанії новий амбасадор рекламує навушники.
«Мода зустрічає технології. Візіонер і відомий дизайнер Гарріс Рід демонструє, як навушники Dyson Zone із шумозаглушенням стали ключовою частиною його творчого процесу та його обов’язковим аксесуаром. Слідкуйте за новинами, щоб дізнатися більше», — коментують рекламні світлини у Dyson.
Хоча Рід, розповідаючи про нове партнерство, зізнається, що вдома користується стайлером для волосся:
«З неймовірним хвилюванням і честю я радий оголосити про свою нову роль амбасадора Dyson. Чи то мій Airwrap, який я використовую о 4-ій ранку, щоб підготувати своє волосся перед тим, як сісти на поїзд до Парижа на роботу. Чи інші неймовірні інструменти для волосся, на які я покладаюся за лаштунками, перш ніж модель вийде на подіум. Або просто, коли я малюю в студії і слухаю музику в навушниках. Dyson є частиною кожного аспекту мого творчого процесу. І для мене велика честь працювати та представляти такий інноваційний унікальний і прогресивний бренд».
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Dyson
Читайте також: АКТОРКА КАМІЛЛЬ КОТТЕН СТАЛА АМБАСАДОРОМ TIFFANY & CO.