
Дизайнер Костя Омеля запустив монобренд сорочок
Перероблені сорочки зі стразами та кристалами.
Український дизайнер Костя Омеля презентував першу колекцію монобренду сорочок Omelia. “Класична чоловіча сорочка вже давно стала невід’ємною частиною жіночого гардеробу”, – розповідає він. Омеля додає іскорки до цього базового форменого одягу. Дизайнер створює чоловічі сорочки з перероблених матеріалів, прикрашаючи їх стразами та кристалами. Для виробництва речей, Костя працює із секонд-хендом та стоком бренду T-Dress, що дозволяє виробляти продукцію доступну за ціною. Omelia відходить від стандартної таблиці розмірів, пропонуючи вільну оверсайз посадку, придатну для будь-якої фігури та підлоги.
Нагадаємо, вперше Костя Омеля заявив про себе в індустрії моди у 2012 році, запустивши RTW-лейбл Omelya Atelier. Пізніше він зупинив свою лінію і став співзасновником монобренду вечірніх суконь T-Dress, серед шанувальниць якого – американська співачка Керолайн Вріланд, українська виконавиця Джамала та інші знаменитості.

Instagram: @omelia_atelier
Читайте також: Бренд Mashat трансформує телефонні дроти в колекції DNA
Більше від
- Lyst Index Q2 2025: хто очолив модний Олімп – найбажаніші бренди та речі
- Бренд Le Charmie представляють нову літню колекцію
- Бренд VISHNI презентує другий дроп колекції Nudes
- Чотириразовий олімпійський чемпіон Леон Маршан тепер атлет Nike
- Фешн-знахідки: 10 українських брендів, чиї колекції нам сподобалися у липні