Louis Vuitton представили нову рекламу сумок-бестселерів Keepall. Зіркою кампанії став учасник південнокорейського гурту BTS Джей-Хоуп.
У лютому учасник південнокорейського гурту BTS Джей-Хоуп був названий амбасадором Louis Vuitton. Його першою великою кампанією для французького Модного дому стала реклама сумок Keepall. Це один із культових продуктів LV, який бренд виробляє з 1930-х років.
На світлинах співак танцює разом із сумками-бестселерами. За задумом, Джей-Хоуп мав передати за допомогою хореографії “сучасний стиль постійно переосмислюваної дорожньої сумки”. Покупці мали зрозуміти, що ця сумка не тільки красива, а ще й зручна та універсальна: сюди все вміщається, сумку зручно носити із собою та вона підходить під кожен стиль і вбрання.
Джей-Хоуп – один із найкращих танцівників BTS. Загалом у гурті – сім учасників. BTS вважають найвідомішим гуртом жанру K-Pop, який посідає перше місце за кількістю продажів серед усіх корейських зірок. Раніше всі учасники гурту були амбасадорами Louis Vuitton. Але коли контракт закінчився, бренд обрав саме Джей-Хоупа. Інші співаки BTS уклали угоди із різними модними марками. Зокрема, Чонгук став глобальним амбасадором Calvin Klein, а Чімін знявся в рекламній кампанії Tiffany & Co.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Louis Vuitton
Читайте також: РІАННА — ЗІРКА НОВОЇ КАМПАНІЇ LOUIS VUITTON