Джіджі Хадід знялася в рекламі сумок Miu Miu. Рекламна кампанія була натхнена творчістю Євонд Міддлтон, яку вважають піонером фотомистецтва.
Miu Miu представили нову рекламну кампанію сумок. Джерелом натхнення стала творчість Євонд Міддлтон, яку вважають піонером фотомистецтва.
“Кар’єра Євонд Міддлтон, феміністки та суфражистки, символізує свободу і незалежність. Вона відкрила власну студію у віці лише 21 року в той час, коли професії для жінок були обмежені, якщо взагалі були дозволені. Євонд підписувала роботи, використовуючи лише своє ім’я. Таким чином вона захищала як своє особисте авторство, так й ідентичність жінки”, – розповідають у Miu Miu.
Роботи Євонд 1930-х років вважають новаторськими. Вона використовувала делікатні кольори і створювала сюрреалістичні композиції за допомогою реквізиту. Ці прийоми зараз використав й фотограф Стівен Мейзел. Нова рекламна кампанія стала одою кольорам, жіночності та моди.
Зірка зйомок – модель Джіджі Хадід. Вона представила сумки Wander і Arcadie. Щоб об’єкти мали більш органічний вигляд, для кампанії в стилі Євонд обрали сумки відповідних кольорів – класичного карамельного, коньячного і яскраво-помаранчевого.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Steven Meisel / Miu Miu
Читайте також: КЕЙТ МОСС У РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ СУМОК BALENCIAGA LE CITY BAG